به مناسبت ایام الله دهه فجر اولین دوره المپیاد ورزش های همگانی  با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان، هیات ورزش همگانی،هیات والیبال و شهرداری بافق  برگزار شد.

به گزارش عصر بافق ؛ المپیاد ورزش های همگانی با حضور بیش از  ۵۰۰ نفر شرکت کننده  در رشته های مختلف ورزشی طناب زنی، دارت ،والیبال ، داژ بال (وسطی) ، پنالتی هدفمند ،طناب کشی و روپایی در بخش آقایان و همچنین دارت ویژه بانوان و ورزش فریزبی بصورت خانوادگی برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان بافق  گفت : این المپیاد برای اولین بار در سراسر کشور در حال برگزاری است که با استقبال خوب مردم بافق مواجه شد.
رضا نارگانی  هدف از برگزاری این المپیاد را ترویج و توسعه ورزش های همگانی در بین خانواده ها عنوان کرد و بیان داشت:باتوجه به سیاست اداره ورزش و جوانان در ورزش های همگانی،در سال جاری سرمایه گذاری های خوبی در این بخش صورت می گیرد.
وی بر لزوم ترویج فرهنگ ورزش های همگانی در بین خانواده ها تاکید کرد و گفت:در راستای این اقدام، استعداد های برتر در بین خانواده ها شناسایی می شوند و میتوان آنها را حمایت و ورزش قهرمانی را حفظ کرد.
نارگانی در انتهای سخنان خود خاطر نشان کرد : در صورت استقبال مردم ،روند ورزش های همگانی ادامه خواهد داشت.

در ادامه ،مدیرعامل باشگاه ورزشی سنگ آهن هدف از برگزاری این المپیاد را  توسعه ورزش عنوان کرد و گفت درصدد ترغیب مردم به شرکت در ورزش های همکانی هستیم .
کاظمی خاطر نشان کرد : مراسم اختتامیه بصورت جداگانه برگزار خواهد شد و به رتبه های برتر هر رشته ورزشی جوایزی اهدا میگردد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *