فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه جمعی از مسئولان با حضور در مرکز تحقیقات ملی آبزیان آب های شور بافق از این مجموعه تحقیقاتی بازدید کرد.

به گزارش عصر بافق به نقل از خبرگزاری صداوسیما،سرلشگر محمد علی جعفری در حاشیه این بازدید از فراهم شدن سرمایه گذاری سپاه پاسداران با همکاری بخش خصوصی در این مجموعه خبر داد و افزود:سپاه پاسداران در راستای اقتصاد مقاومتی برای خودکفا شدن کشور بویژه در پهنه موادغذایی سرمایه گذاری کرده است.
سرلشگر جعفری بیان داشت:تمام اقداماتی که انجام می شود مربوط به بنیاد تعاون سپاه است و سعی شده سرمایه گذارها را به سمت اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی سوق دهیم.
وی افزود: مشارکت اولیه با یکی از شرکت های سپاه و مجموعه تحقیقاتی وزارت جهاد کشاورزی به عنوان نمونه سازی و به منظور زمینه سازی و بسترسازی در راستای خودکفایی کشور انجام شده است.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد:این نهاد قصد سرمایه گذاری در توسعه آن را ندارد اما با همکاری بخش خصوصی در زمینه آبزی پروری اقدام کرده است .
سرلشگر جعفری با بیان اینکه کشور در رابطه با مصرف گوشت سفید رشد پرشتابی داشته است گفت: نیاز کشور از نظر سرانه مصرف ماهی بیشتر از مقدار موجود است.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره اینکه با همت مسئولان شرایط پرورش ماهی در بخش های کویر مرکزی بافق فراهم شده است بیان داشت:آب شور و منطقه ای که در نظر گرفته شده برای توسعه پرورش آبزیان بسیار مناسب است.
سرلشگر جعفری افزود:در راستای اقتصاد مقاومتی و خودکفایی کشور مخصوصا در عرصه نیازهای موادغذایی اقدام بسیار بزرگی در حال انجام است.
وی از سرمایه گذاران داخلی خواست با ورود به بخش آبزی پروری مانع از واردات برخی از گونه های آبزیان شوند تا مصرف سرانه مورد نیاز کشور تامین شود.

  1. حاجی فدائیه

    خبرآمدخبری درراه هست.شایداین جمعه بیایدحتما.ایشالاه که بخیره .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *