نشست هم اندیشی هیت ورزش های همگانی بافق به منظور برنامه ریزی جهت افتتاحیه نخستین المپیاد ورزش های همگانی با حضور نارگانی رییس اداره ورزش و جوانان بافق،کاظمی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ اهن و اعضای این هیت در سالن اجتماعات شهدای سنگ اهن این شهرستان برگزار شد.
رییس هیت ورزش های همگانی بافق در این نشست در رابطه با برگزاری هرچه باشکوهتر افتتاحیه نخستین المپیاد ورزش های همگانی در این شهرستان مباحثی را مطرح کرد.
محمد رضا کاظمی افزود:ورزش های همگانی در بین مردم باید توسعه پیدا کندو فرهنگ سازی های لازم در این راستا صورت بگیرد.
در ادامه نیز رییس اداره ورزش و جوانان بافق بااشاره به عملکرد مثبت شهرستان در حوزه ورزش تصریح کرد:با کمک پتانسیل ها،هیت های ورزشی و جوانان این شهرستان در حوزه ورزش اقدامات مهمی صورت گرفته است.
رضا نارگانی بابیان اینکه اکنون سیاست ورزش به سمت ورزش های همگانی سوق داده شده است بیان داشت:ترویج ورزش های همگانی بین خانواده ها سبب کشف استعداد های خوب در بخش قهرمانی می شود.
وی همچنین بر لزوم ترویج فرهنگ ورزش بین تمامی خانواده ها با کمک دستگاه های اجرایی شهرستان تاکید کرد.
راه اندازی ورزش صبحگاهی در بین مدارس،برگزاری همایش دوچرخه سواری در ادارات شهرستان،برنامه ریزی در رابطه با افتتاحیه نخستین المپیاد ورزش های همگانی و پرواز نمادین همزمان با 22بهمن ماه از دیگر مباحثی بود که در این نشست مطرح شد.
گفتنی است:افتتاحیه نخستین المپیاد ورزش های همگانی بافق در روز جمعه 19بهمن ماه سال جاری در بیش از 9 رشته ورزشی در بخش بانوان و اقایان در پارک بانوان و مجموعه تفرجگاهی آبشار این شهرستان برگزار می شود.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *