علیمحمد علی قاسمی، عضو هیات موسس شورای اسلامی کار شرکت سنگ آهن بافق با اعلام خبر تایید انتخابات هیات تشخیص صلاحیت این شورا توسط اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان بافق گفت : درود بر پرسنل رسمی، تبدیل وضعیت و روزمزد دائم شرکت سنگ اهن بافق که در دهه مبارک فجر، فجری دیگر آفریدند. از کلیه بزرگوارانی که در انتخابات هیات تشخیص صلاحیت شورای اسلامی کار شرکت کردند و با وحدت و همدلی خود پس از سه مرحله برگزاری ناموفق، انتخابات اخیر با مشارکتشان به حد نصاب لازم رسید از صمیم قلب تشکر میکنم. انشاءالله در انتخابات اصلی که انتخاب اعضای هیات مدیره شورای اسلامی است و در آینده‌ای نزدیک برگزار می‌شود و به حضور گسترده تری (دو سوم کل پرسنل) نیاز است کلیه همکاران گرامی شرکت کنند.

وی در ادامه بیان کرد :  لازم است مراتب سپاسگزاری خود و هیات موسس را از مدیر عامل محترم شرکت، مسئول دفتر ایشان، حراست محترم و مجموعه انتظامات، معاون محترم اداری و مجموعه اداری، معاون محترم فنی، مدیر محترم روابط عمومی، مجموعه روابط عمومی و تمامی بزرگوارانی که به نحوی در این امر ما را یاری کردند را اعلام کنم.

قاسمی نتیجه انتخابات که در تاریخ ۱۳۹۶/۱۱/۱۵برگزار شد و امروز ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ به تائید رئیس اداره کار رسید به شرح زیر اعلام کرد:
از مجموع ۱۱۲۰ رای مأخوذه، محمدعلی قاسمیان بهابادی با مجموع آرای ۳۳۹ رای به عنوان نماینده اعضای هیات تشخیص صلاحیت از طرف پرسنل محترم شرکت سنگ آهن بافق انتخاب شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *