پس از گذشت چند روز از جلسه پرحاشیه شبانه وزیر صنعت، معدن و تجارت در شهرستان بافق که ما آن را به فال نیک گرفتیم، در حالی اخبار قطره چکانی امیدوار کننده که نوید #جهشهای_بزرگ در توسعه شهرستان را دارد به گوش می رسد که هنوز #عده_ای_مغرض و متاسفانه از خواص در فضای مجازی سعی در به حاشیه بردن این حضور و نشست پربار دارند. و بعضی از رسانه ها و گروههای مجازی هدف دار نیز به جای اینکه دستاوردهای بزرگ حاصله را پوشش دهند و ضمن انتقاد سازنده، با مصاحبه و اخذ اخبار جلسه امید را به جامعه تزریق کنند، تخم ناامیدی می کارند، حاشیه سازی می کنند و سعی دارند از آب گل آلود ماهی مقصود خود را صید کنند. توصیه ما به مسئولین خدوم شهرستان این است؛ #چراغها را روشن کنید بگذارید مردم عملکرد خوب #خادمان_خود را ببینند.
اخبار واصله به ما حاکی از تلاش تک تک مسئولین شهرستان در عرصه های مختلف کاری خود دارد که جای بسی تقدیر است. از حضور فعال شوراهای اسلامی شهر و شهرستان تا تلاش فرماندار، دوندگی و تماسهای مکرر مدیرعامل سنگ آهن با معاونین وزیر و سعی در استفاده حداکثری از فرصت کوتاه ایجاد شده و برگزاری جلسه تا ساعت 2 بعد از نصف شب، توسط نماینده خستگی ناپذیر مردم در مجلس شورای اسلامی دلیل مباهات ماست و باعث شد که ما در پوست خود نگنجیم تا این سطور را به اطلاع مردم شریف و بیدار شهرستان بافق برسانیم. از مهمترین دستاوردهای جلسه که قابل گفتن است اینکه خوراک گندله و فولاد مجتمع سنگ آهن و فولاد بافق قطعی شده و #ابویی دیگر بهانه ای ندارد و طی سه ماه آینده باید وضعیت گندله و فولاد خود را مشخص کند و دیگر توضیح واضحات نمی دهیم که تنها فولاد ابویی که حدود ۳۰ درصد پیشرفت آن هم در زمانی که دولتی بود دارد ( آمار قطعی نیست ) پس از راه اندازی در آینده ای نزدیک قریب به ۸۰۰ نفر نیروی مستقیم و ۸۰۰۰ نفر غیر مستقیم را مشغول به کار خواهد کرد. این مهمترین نتیجه جلسه آنهم با پیگیری شدید مسئولین حاضر در جلسه محقق شده است. دستاورد مهم دوم اما تسریع در واگذاری چند آنومالی به شرکت سنگ آهن مرکزی با توجه به مشکلات کمبود خوراک در این مجموعه بود که با پیگیری و دلسوزی مدیرعامل این شرکت صورت گرفت. بحث و بررسی نیروگاه سیکل ترکیبی ۵۰۰ مگاواتی بافق به عنوان زیرساخت و ضرورت وجودی به جهت استفاده برق مورد نیاز طرحهای جوار معدنی آتی که باید در اسرع وقت نسبت به شروع کار آن اقدام گردد.
باز هم از مردم فهیم شهرستان بافق و به خاطر بیداری و پشتیبانی از مسئولین خدوم خود تشکر و قدردانی کرده و توصیه می کنیم در صحنه بمانید که فقط با بودن در صحنه و رصد، انتقاد و پشتیبانی از مسئولین خود، می توانیم منتظر آینده ای روشن برای شهرستان در آینده ای نزدیک باشیم.

شورای سردبیری عصر بافق

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *