نماینده مردم ابرکوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه احترام به قانون در کشور ما ضعیف است، گفت: متاسفانه امروزه مسئولان از مردم جدا شدند و مشکلات آن‌ها را نمی‌بینند.

محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مردم بافق، بهاباد، خاتم، ابرکوه و مهریز در مجلس شورای اسلامی

محمدرضا صباغیان عصر امروز در نشست شورای اداری استان یزد که با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر نیرو، وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور برگزار شد، با اشاره به اینکه‌ای کاش در کنار پیشرفت‌ها، مشکلات استان هم مطرح می‌شد، اظهار داشت: ما نباید یکجانبه نگاه کنیم، این می‌تواند وضعیت روشنتری را برای تصمیم گیری منتشر کند.

وی با اشاره به اینکه باید مشکلاتی از جمله افزایش طلاق و اعتیاد در جامعه هم در چنین نشست‌هایی مطرح شود افزود: امروز معضل اصلی کشور ما این است که حجم دولت افزایش پیدا کرده و در زمینه خصوصی‌سازی نتوانستیم آن طور که باید و شاید موفق عمل کنیم.

نماینده مردم بافق، بهاباد، خاتم، ابرکوه و مهریز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در کشور ما قانون ضعیف است و سلایق به راحتی قانون را کنار می‌زند و احترام به قانون در کشور ما حتی توسط مسئولان وجود ندارد.

عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس شوارای اسلامی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی تنها در صورتی محقق می‌شود که کار کار‌شناسی و قانونمندانه انجام شود پس باید به این موضوع توجه بسیار خوبی داشته باشیم.

وی بیان کرد: امروز متاسفانه مسئولان از مردم جدا شده‌اند و به هیچ عنوان مسئولان مشکلات مردم را مشاهده نمی‌کنند که بخواهند برای آن تصمیم درستی بگیرند.

منبع : تسنیم

  1. کلاس خصوصی ielts

    درود برشما وب سایت خیلی خوبییی بود
    ممنون از اشتراک گذاریتون
    موفق و پیروز باشید دوست عزیز

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *