امام جمعه موقت بافق در خطبه دوم نماز جمعه بافق گفت: دشمن از طریق استحاله فرهنگی قصد دارد مردم ایران را از فرهنگ اصیل اسلامی دور کند.

حجت الاسلام علی روحانی امام جمعه موقت بافق در خطبه دوم نماز جمعه این هفته بافق با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت: فاطمیه و دهه فجر که انقلاب اسلامی است در یک مسیر و دنبال یک هدف است. در واقع حضرت امام خمینی (ره) این انقلاب را که با همراهی مردم به پیروزی رساندند در جهت تحقق خواسته حضرت زهرا (س) اقدام کردند.

وی در ادامه افزود: انقلاب اسلامی ایران به رهبری ولی فقیه پس از مبارزاتی طولانی و پیروی مردم با بصیر ایران اسلامی نهایتا منجر به پیروزی بر استبداد شد و نظام مقدس جمهوری اسلامی با هدف اجرای فرامین قرآن واهل بیت تشکیل گردید.

امام جمعه موقت بافق به تحلیل مقام معظم رهبری در خصوص شکست سه انقلابی که در دنیا اتفاق افتاد پرداخت و تصریح کرد: سه انقلاب فرانسه، روسیه والجزایر که در دنیا اتفاق افتاد به دلایلی شکست خوردند و اثری از آنها هم نیست.

روحانی ادامه داد: رهبری علت شکست این سه انقلاب را محوریت دادن به عقل اومانیستی منهای خدا از نوع لیبرالیسم و مارکسیسم بیان کردند و دلیل شکست انقلاب علت الجزایرنیز استحاله فرهنگی در برابر غرب همان بود.

خطیب جمعه موقت بافق اظهار داشت: چیزی که دشمنان اسلام دنبال آن هستند وبرنامه دارند که انقلاب اسلامی ایران را دچار استحاله فرهنگی کنند و با وارد کردن فرهنگ های متفاوت بیگانگان به کشور، قصد دارند مردم از فرهنگ اصیل دینی واسلامی فاصله بگیرند، ولی غافلند از اینکه ما امتی هستیم که فاطمیه و عاشورا داریم و هرگز نمی تواند این دو را از ما جدا کند و شکست سختی خواهد خورد.

حجت الاسلام روحانی گفت: در جهان، انقلاب اسلامی ایران بر اساس همین الگوها و بر اصل نه شرقی ونه غربی شکل گرفت و الگوی فرهنگی واجتماعی جدیدی برای مسلمانان و مستضعفان جهان به ارمغان اورد که مورد رضایت آزادی خواهان دنیا و انسان های مظلوم عالم است که به سرعت در سراسر جهان گسترش پیدا کرده و چشم امیدشان به نظام اسلامی ایران است.

امام جمعه موقت بافق در پایان گفت: رازماندگار این انقلاب از منظر رهبر انقلاب مقاومت و استمرار ملت ایران بر راه وروش انقلابی است و مردم نیز تا امروزهمین جور که انقلابی ودر صحنه بودند، متکی به خاندان پیامبر باشند و روزهای روشن و پیروزی در پیش است.

منبع : بافق خبر

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *