به گزارش عصر بافق؛ انتخابات هیات تشخیص صلاحیت شورای اسلامی کار برای کارکنان شرکت اعم از رسمی، تبدیل وضعیت و روزمزد دائم (ماده۱۶) در روز یکشنبه ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ در محل کارتزنیهای اصلی و فراوری  _ آهنشهر_اداره جدید و سه چاهون برای چهارمین بار برگزار میگردد.
علی قاسمی، عضو هیات موسس شورای اسلامی کار شرکت سنگ آهن بافق با اعلام این خبر گفت، متاسفانه به دلیل به حد نصاب نرسیدن آرا تا کنون در سه سال گذشته این انتخابات با شکست روبرو شده است.
وی افزود در این مرحله از انتخابات شورای کارگری باید یک نفر از ۷ نفر کاندیدایی که برای همین منظور ثبت نام کرده اند انتخاب شوند تا در مرحله بعد به همراه نماینده اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی و نماینده اداره صنعت، معدن و تجارت، صلاحیت افرادی که در مرحله بعد برای هیات مدیره شورای اسلامی کار شرکت سنگ آهن نامزد میشوند را تائید نمایند.

قاسمی ادامه داد :  در انتخابات پیش رو که برای هیات تشخیص صلاحیت برگزار میشود حتما بایستی نصف باضافه یک از کل پرسنل رسمی، تبدیل وضعیت و روز مزد دائم ( که حدود ۱۲۰۰نفر میباشند ) شرکت کنند تا به حد نصاب برسد.

عضو هیات موسس شورای اسلامی کار سنگ آهن در پایان گفت : از تمام همکاران گرامی درخواست می کنم در انتخابات روز یکشنبه شرکت کنند تا بتوانیم با کمک شورای کارگری مشکلی هر چند کوچک را از پیش روی این قشر زحمتکش برداریم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *