به گزارش عصر بافق ؛ صبح امروز، به مناسبت ایام ا… دهه فجر فرماندار، شهردار، روسای شورای شهر و شهرستان، جمعی از مسئولان و روسای ادارات به دیدار آیت ا… سلیمانی، امام جمعه بافق رفتند.
فرماندار بافق در ابتدای این جلسه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا درباره پروژه های آماده بهره برداری در ایام ا… دهه فجر گفت: مجموعا ۶۳ پروژه قابل بهره برداری هست که  ۵۰ پروژه  توسط دستگاه دولتی و ۱۳ پروژه توسط بخش خصوصی به سرانجام رسیده است .
زاده رحمانی افزود : از این پروژه ها ۴  پروژه داخل حوزه شهر  توسط شهردار و اعضای شورای شهر انجام شده است  و ۵۹ پروژه خارج از حوزه شهر می باشد.
امام جمعه بافق به مناسبت دهه فجر گفت : قبل از پیروزی انقلاب شوروی و امریکا به عنوان ابرقدرت در کشورها تاخت و تاز میکردند  تعدادی از کشورها مستعمره امریکا و تعدادی  مستعمره شوروی بودند لکن زمانی که انقلاب ایران  رخ  داد نشان داد که ایران در جایگاه ویژه ای قرار دارد و استقلال خود را حفظ می کند.
آیت ا… سلیمانی اظهار داشت : در طول این ۴۰ سالی که از عمر انقلاب گذاشته است مشکلات زیادی را برای کشور ما ایجاد کردند . تحریم ها ، برجام و … نشات گرفته از دشمنی امریکا با ما می باشد اما ایران هیچ وابستگی به آنها ندارد.
امام جمعه در ادامه سخنان خود افزود : تنها مسئله ای که الان مهم است وحدت و یگانگیست که میتواند همه نابسامانی ها را سامان بدهد . همه افراد با هر دیدگاه اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و …  باید در کنار هم باشند.
وی در پایان گفت : خوشبختانه  در شهر ما وحدت و انسجام وجود دارد و حرکات خوبی در شهر انجام شده و قابل تقدیر است .
امام جمعه افزود : در انتها از مسئولین می خواهم که با ارباب رجوع رفتار مناسبی داشته باشند .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *