معرفی نامه حمیدرضا مرعشی،کارگردان جوان بافقی که این روزها مشغول پیش تولید مراحل ساخت فیلم وحشی بافقی میباشد.
حمیدرضا مرعشی از سال 92 فعالیت فیلمسازی خود و آموزش های سینمایی خود را در آموزشگاه ایران یزد و ورکشاپ سینمایی سرکار خانم فروغ زمانی در تهرانپارس شروع کرد و با گذراندن این دوره ها در سال 94 فیلم کوتاه مشق نانوشته را ساخت که در بین صدها فیلم در جشنواره سراسری رویش مقام دوم فیلم کوتاه حرفه ای را دریافت کرد.
در همان سال در جشنواره دانشگاه پاک دانشگاه ها مقام اول فیلم مستند را با مستند اعتیاد کسب کرد.
در سال 95 داور بخش کارشناسی فیلم کوتاه در جشنواره دانشگاه پاک شد و در همان سال لقب جوان ترین کارگردان حرفه ای ایران را تصاحب کرد.
در سال 95 فیلم مسیر عشق را ساخت و سال 96 با همین فیلم در جشنواره سینما حقیقت نامزد دریافت جایزه و تندیس شد.
در حالی که فیلمش در کنار کارگردانی مطرح چون حاتمی کیا و مهدویان مورد بررسی قرار گرفت.
در سال 96 فیلم شبی در آریز را با سخت ترین شرایط در بافق ساخت و با عوامل بافقی که حتی تصویر و صدا را کسانی ضبط میکردند که برای اولین بار در ساخت یک فیلم حضور داشتند و به نسبت، رضایت مردم را جلب کرده است.
این روزها هم فیلم وحشی بافقی را در دست ساخت دارد و خواهشمند است اگر کسی او را نمیشناسد و رزومه او را که این روزها میشود گفت در جهان نمیداند او را قضاوت نکند در کارش
حداقل از همشهری ها و دوستان انتظار نقد نمی رود آن هم نقدی که اگر جایش با حمایت عوض میشود فیلم های مرعشی بیشتر در سطح بین الملل جایی برای حرف داشت.
کارشناسان سینمایی در ایران و استان، شبی در آریز را با آن شرایط سخت پذیرفتند و مجوز اکران دادند.
من فیلمی را با نامی ساختم که یدک کش نام بافق است و سختی هایش را بی منت به جان خریدم اما جز نقد هیچ چیز ندیدم.
یک شهر دیگر در استان به خاطر اسم فیلم من ،با من سر جنگ دارد
ارادتمند:مرعشی

سلام و عرض ادب خدمت همه همشهریان عزیز
اینجانب حمیدرضا مرعشی که این روزها در بافق فعالیت فیلمسازی دارم بنابر رزومه ای که در متن بالا شرح دادم از خودم تابحال توانسته ام در این شهر شرکت فیلمسازی داشته باشم.
فیلمسازی فعالیتی است که میتوان با شرکت در مدارس سینمایی ازاد استان و مرکز اموزش دید که من در سال های قبل اموزش دیدم و به خاطر شرایط سخت مالی نمیتوانیتم تا ترم اخر بروم و گواهی کامل بگیرم و مجبور به ترک کلاس ها میشدم.
سال ۹۵ سرکار عذرا کریمی ریاست اسبق ارشاد بر اساس شناختی که از من داشتن بر اساس رزومه کاری من با رایزنی هایی که با یزد داشتن توانستن مجوز شرکت فیلمسازی را برای من اخذ کنند و خود ایشان تمامی مراحل را برای من پشت سر گذاشتن.
جناب آقای زبرجدی کارشناس سینمایی ارشاد یزد و سرکار خانم سهیلی مسئول امور سینمایی از روند کار شرکت ما خبر دار هستند.
و شرکت ما به نام شرکت فیلمسازی #پژواک هنر پویای بافق در دفتر ثبت شرکت های ترمه کویر بافق ثبت شده است و تنها چیزی که هنوز ثبت نشده و در حال اصلاح میباشد عضوهای هیئت مدیره هست که بعضی به خاطر استعلام حساب ها و بعضی بخاطر سوء پیشینه رد شده اند و هنوز هیئت مدیره من ثبت نشده در حالی که هیچ چیز لطمه ای به کار ما نمیزند چرا که تمام مجوزهای ساخت فیلم ما از اداره کل ارشاد با عنوان اینکه مجری طرح آن شرکت فیلمسازی پژواک میباشد گرفته میشود.
این مجوزها را هم بر اساس رزومه کاری به مدیر آن شرکت میدهند و خداروشکر من توانسته ام دریافت کنم.
من این روزها با صدا و سیما مشغول به همکاری میباشم و تمامی کارگردان ها و عوامل یزدی هم با من آشنا هستند و مرا میشناسند در کارم
پس حتما نیازی نیست که شما سواد سینمایی داشته باشی در دانشگاه های فلان
با اینکه خود من در ورکشاپ های سینمایی تهران بوسیله ی امور فرهنگی دانشگاه یزد توانستم تحصیل کنم و آموزش ها را فراگیر شوم.
این مطلب خدمت به عزیزی که نمیتواند ببیند بچه های پژواک در حال پیشرفت هستند و میخواهد جلو کار شرکت فیلمسازی در بافق را بگیرد
خدا به شما صبری بدهد که بتوانید پیشرفت دوستانتان را ببینید.
حتما نون و نمک سر سفره ما سیرتان نکرد که پشت سرمان…

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *