شهردار بافق در گفت و گو با خبرنگار عصر بافق در رابطه با ساماندهی مسیر بافق به باقرآباد گفت :  طرح ساماندهی مسیر میدان بهارستان تا میدان گردشگری تهیه شده و به تصویب رسیده است و همچنین مراحل لازم برای انجام عملیات اجرایی شامل موضوعات مختلف تملک، آزادسازی، خاک برداری، زیرسازی و روسازی مسیر می باشد.
نوروززاده این مسیر را شامل دوبخش عنوان کرد و اظهار داشت : بخشی از این مسیر در محدوده طرح تفضیلی یا محدوده قانونی شهر قرار دارد و بخش دیگری در حریم شهر هست.
وی خاطر نشان کرد : بر اساس قانون، شهرداری باید فقط به قسمتی از این مسیر که در محدوده شهر قرار دارد خدمات رسانی کند، بنابراین در فاز اول قسمتی که در محدوده هست عملیات تملک، آزادسازی و اجرا را خواهیم داشت و امیدواریم با همکاری ارگان های ذیربط قسمت حریم هم انجام شود تا یک مسیر امن و زیبا برای استفاده شهر و گردشگری ایجاد گردد.
شهردار بافق در خصوص مسیرهای بعد از میدان گردشگری تا روستاها اظهارداشت :  این مسیرها تحت حفاظت اداره راه و شهر سازی است. که اداره راهداری و حمل نقل جاده ای و با توجه به استانداردهای تعریف شده باید نسبت به ساماندهی آن اقدام کند.
نوروززاده درباره زمان اتمام این عملیات بیان کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته فاز اول بلوار تا سال ۹۸  مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت چرا که بخش عمده این بهره برداری بخش تملک اراضی است و ما خواهشی که از مالکین محترم داریم این است که با شهرداری همکاری لازم را داشته باشند و شهرداری نیز سعی می کند از تمامی ظرفیتهای موجود به جهت تعامل و از تمامی راهکارای قانونی برای تسریع در این پروسه استفاده کند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *