به گزارش عصر بافق به نقل از  روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ به منظور بررسی مشکلات معدن فسفات اسفوردی جلسه مشترک مدیران موسسه رهاب، شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران و فرماندار بافق در فرمانداری برگزار شد.

فرماندار بافق در این جلسه که رییس شورای شهر و شهرستان، معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز حضور داشتند گفت: حضور موسسه رهاب در شهرستان بافق یک فرصت مناسب است و باید زمینه سرمایه گذاری بیش از پیش این موسسه در شهرستان فراهم شود.

محمد زاده رحمانی افزود: خوشبختانه اقدامات اولیه از سوی موسسه رهاب جهت ساخت کارخانه های کود فسفاته و اسید فسفریک در شهرستان بافق آغاز شده است.

وی همچنین پیرامون تامین آب مورد نیاز طرح های جوار معدنی مجتمع فسفات اسفوردی بافق خاطرنشان کرد: رایزنی ها لازم جهت تخصیص آب مورد نیاز این طرح ها با مسئولان شرکت آب منطقه ای استان یزد صورت گرفته است و مقرر شده که آب مورد نیاز تامین شود.

فرماندار بافق در ادامه پیرامون رفع مسائل و مشکلات موجود در قرارداد برخی از کارکنان این مجتمع بر لزوم حل آن در قالب متمم قرارداد تاکید کرد و گفت: از حقوق کارگران در مقابل کارفرمایان و حق کارفرمایان در برابر کارگران حمایت میکنم و اجازه نخواهم داد که هیچ گونه حقی از طرفین ضایع شود.

زاده رحمانی در پایان از ایجاد ایستگاه تقلیل فشار گاز دهستان كوشك جهت بهره برداري اهالي و گازدار شدن مجتمع های معدنی کوشک و فسفات اسفوردی تا پایان سال خبر داد و افزود: عملیات شبکه گذاری این طرح نیز در ابتدای سال آینده آغاز خواهد شد.

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *