به مناسبت هفته شورای آموزش و پرورش صد و هشتادمین  جلسه شورای آموزش و پرورش با حضور امام جمعه، فرماندار، شهردار، رئیس آموزش و پرورش و سایر مسئولین  در محل دفتر امام جمعه برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار عصر بافق ؛ در ابتدای این جلسه، رئیس آموزش و پرورش به ارائه گزارش مصوبات جلسه  قبل شورای آموزش و پرورش از جمله تشکیل جلسه با مدیران شرکتها و معادن، تامین زمین برای ساخت مدرسه غیر انتفاعی  و … پرداخت .
رنجبر در ادامه از مشکلات آموزش و پرورش از جمله کمبود دبیر تخصصی ، مقاوم نبودن مدارس بافق و … خبر داد و خواستار حمایت بیشتر مسئولین شد.

در ادامه جلسه ،قاسم زاده معاون پرورشی آموزش و پرورش از برگزاری جشن تکلیف ۵۰۰ دانش آموز دختر در روز چهارشنبه در سالن آهنشهر، جنگ دهه فجر، مسابقات پژوهشی، کارگاه پیشگیری از آسیب های های اجتماعی در مدارس، تجلیل از دانش آموزان برتر مسابقات فرهنگی و هنری ، اجرای مسابقات ورزشی و …  در  روزهای آتی خبر داد.

فرماندار بافق در این جلسه اظهار داشت : نهضت مدرسه سازی در بافق چه در بخش دولتی، خیرین ،شرکت و معادن پیشرفت خوبی داشته است.
زاده رحمانی در ادامه صحبت های خود با تاکید بر اهمیت کنکور گفت : با گروه نسیم آموزش یزد صحبت هایی صورت گرفته تا با اجرای طرح های کوتاه مدت و میان مدت و برگزاری کلاس های کنکور در بافق رتبه های بهتری کسب شود.
وی در پایان  تاکید کرد از دانش آموزان با استعداد ولی بی بضاعت حمایت می کنیم .

در انتهای جلسه امام جمعه بافق گفت :  درباره ساخت مدرسه غیر انتفاعی توسط خیرین بر روی زمین های وقف آموزش و پرورش در چارچوب قانون عمل کنید .
آیت الله سلیمانی بیان کرد : در زمینه  انتخاب رشته و شغل نباید نگاه جوانان ما تنها به معادن بافق باشد بلکه باید نوآوری و خلاقیت را به کار ببرند و گفتمانی در این باره بین متخصصین  و دانش آموزان صورت گیرد .
وی در انتها از تهیه نیمی از رساله مورد نیاز برای جشن تکلیف دانش آموزان خبر داد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *