به گزارش عصر بافق؛ در این دیدار امام جمعه بافق ضمن تجدید خاطرات گذشته گفت : دانشگاه بافق جز کم حاشیه ترین دانشگاه هاست وقتی اساتید انسان های والایی هستند روی دانشجو هم تاثیر میگذارند.
وی خاطر نشان کرد : انجمن اسلامی یک کار مثبتی است و در طول پیروزی انقلاب نیز خدمات ارزنده ای انجام دادند .
امام جمعه در انتهای سخنان خود بیان کرد : در شهر بافق مشکل اخلاقی زیادی نداریم  یکی از معضلات بافق هم مرز بودن  با دو استان کرمان و خراسان جنوبی است که محل عبور مواد مخدر هستند و اثراتی در شهر میگذارد و
معضل دوم  نیز وجود پاتوق های خارج از شهر می باشد. به شورای شهر گفتم جوانان را خیلی محدود نکنید و در داخل شهر یک مکان تفریحی برای گذراندن اوقات فراغتشان ایجاد کنید.
وی در پایان گفت : عقیده شخصی من این است که به مردم با هر فکر و عقیده و اندیشه ای احترام بگذاریم قطعا تاثیر میگذارد .

در ادامه سید احمد طباطبایی ، نماینده رئیس دانشگاه آزاد در تشکل های سیاسی دانشگاه های آزاد اسلامی استان یزد با اشاره به برنامه ریزی برای تشکیل  انجمن های اسلامی اساتید و دانشجویان در استان یزد و همچنین در شهر بافق گفت :  با توجه به وجود بیش از ۳۰ نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه های بافق که مجموعه کاملی از تعهد و تخصص را دارا هستند، می شود از این افراد برای پیشرفت اسلام، نظام و حتی فرهنگ شهر استفاده کرد .

در پایان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت : علی رغم مشکلات موجود ، با توجه به حمایت های  امام جمعه و سایر مسئولین ،دانشگاه آزاد بافق از وضعیت خوبی برخوردار است .
حسینعلی لازمی بیان کرد : در گذشته  انجمن اسلامی اساتید در دانشگاه آزاد وجود داشت  اما در سال های اخیر  فعالیتی نداشتند که امیدوارم مجددا آغاز به کارکنند و از این اساتید در زمینه های مختلف مخصوصا فرهنگ استفاده کنیم .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *