به گزارش عصر بافق به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ مشاور فرماندار در امور بانوان در حاشیه برگزاری اولین جلسه شورای مشورتی زنان در این خصوص گفت: این شورا متشکل از تعدادی از بانوان کارآمد و علاقه مند به حوزه مسایل اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است.

ناهید مظفری اظهار داشت:پس از برگزاری انتخابات داخلی بین اعضا دعوت شده در جلسه با رای مخفی یک نفر به عنوان رئیس، یک نفر نایب رئیس، دو نفر منشی و یک نفر نیز خزانه دار مشخص و این اعضا از بین خود یک نفر را به عنوان سخنگو تعیین می کنند.

وی افزود: جلسه شورای مشورتی بعد از اولین جلسه و بصورت عادی هر ۴۵ روز یکبار در محل فرمانداری تشکیل خواهد شد.

مشاور فرماندار در امور بانوان ادامه داد: در راستا کمیته های از جمله، فرهنگی، بهداشت، زنان خانه دار، خیرین، گردشگری و صنایع دستی،اشتغال بانوان، ورزش و آسیب های اجتماعی نیز تشکیل می شود.

مظفری با بیان اینکه روسای کمیته ها می بایست ۵ الی ۷ نفر را به عنوان اعضا از بین علاقمندان به این حیطه جهت همکاری و همراهی انتخاب نمایند عنوان کرد: اعضا هر کمیته بنا به تخصص آن ها برای مدت یکسال تعیین می شوند.

وی ادامه داد: پس از برگزاری انتخابات اعظم ابراهیمی به عنوان رئیس، فرزانه سالاری نائب رئیس، مرضیه دهستانی و زینلی منشی و سمیه ایزدیان نیز به عنوان خزانه دار معرفی شدند.

مظفری با بیان اینکه این اعضا نیز پس از مشورت راضیه بیکی را به عنوان سخنگوی خود انتخاب کردند.

وی اسامی روسای کمیته ها را بدین شرح اعلام کرد: کمیته بهداشت گودرزیان، فرهنگی ابولیان، زنان خانه دار تشکری،خیرین رقیه ابراهیمی، گردشگری و صنایع دستی لیلی رنجبر، ورزش فاطمه رنجبر، اشتغال بانوان دهقان و کمیته آسیب های اجتماعی اختر عبداللهی

مظفری با اشاره به اینکه فعالیت این شورا به هیچ وجه سیاسی نیست خاطر نشان کرد : هدف بررسی مشکلات زنان و دختران و برنامه ریزی در جهت توانمندسازی و تقویت خودباوری و اعتماد به نفس در قشر بانوان است.

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *