همانطور که قبلا نیز گفتیم اگر اراده ای به جهت بهبود امور مربوط به شهرستان وجود دارد باید به دو مقوله #بودجه_های_مصوب_دولتی و بحث #نیروی_انسانی اداره های مختلف نگاه ویژه ای صورت گیرد.
از داستان جایگزینی مدیر غیر بومی در اداره کار به جای یک مدیر غیر بومی دیگر هنوز چند هفته ای بیشتر نگذشته است. من به تمام مسئولین بافق می گویم، آنهایی که در جلسات مختلف در دفاع از نیروی انسانی بومی و پرورش آن ساعتها فقط سخن می گویند بیشتر و از آنها فقط یک سوال دارم. آیا دلیل و یا بهانه عدم وجود بازرس جایگزین برای به کارگیری و ارتقاء یک نیروی توانمند بومی که سالها در اداره کار بافق با جان و دل کار کرده به سمت رئیس اداره دلیل قانع کننده ای است؟ اداره کار بافق در چارت خود چند بازرس دارد؟ نیروهایی که در چارت سازمانی اداره کار بافق به عنوان بازرس جذب و مشغول به کار شده اند کجا هستند؟ در صورت بررسی دقیق در اداره های دیگر شهرستان نیز به موارد مشابه زیادی برمی خوریم و حتی در فرمانداری!! نکند شباهتی بین شهرستانهای کوچک از جمله بافق و سکوی پرتاب وجود دارد!!
قطعا برای تعریف هر جایگاهی در چارت سازمانی اداره های یک شهرستان دلیلی وجود داشته است که در صورت حذف آن در نهایت #مردم شهرستان صدمه دیده و به مشکلات زیادی برخواهند خورد. چه کسی جوابگوی این صدمات و مشکلات بوجود آمده برای #مردم خواهد بود؟!
براستی چه کسی؟!
شورای سردبیری عصر بافق

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *