⭕️ انبار داری ۱۰۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در سازمان اموال تملیکی یزد / وقتی دولتی ها خدمتکار صاحبان کالای قاچاق میشوند!!!!!

🔻مدیر جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان یزد گفت: در ۱۰ ماهه نخست سال جاری ۱۰۰ میلیارد تومان کالای قاچاق به استان یزد وارد شده است.

🔻منصور طالبی در دومین نشست ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در محل اتاق بازرگانی یزد با اشاره به آمار کالای قاچاق مکشوفه اظهار داشت: کالاها با ظن قوی توقیف نمی‌شود چون به لحاظ زیرساختی مشکلاتی وجود دارد.

🔻وی با بیان اینکه عمده کالاهایی که به عنوان قاچاق توقیف می‌شود استرداد شده ادامه داد: ۸۰ درصد از محموله‌های توقیفی پس از دوماه مسترد می‌شود و گاهی مشکلات و جوانب دیگری برای ترخیص دارد.

🔻مدیر جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان یزد با بیان اینکه در ۱۰ ماه سال جاری ۱۰۰ میلیارد تومان ورودی کالای قاچاق استان بوده است افزود: این کالاها به صورت موقت در انبارهای ما نگهداری و توقیف می شوند.

🔻وی با بیان اینکه در حال حاضر شش هزار متر مربع انبار مسقف پر از کالای مظنون به قاچاق شده که ترخیص نیز خواهد شد عنوان کرد: در حال حاضر انبارداری کالای تعزیراتی را انجام می دهیم که این مباحث علاوه بر هزینه بر دوش دولت، در اشتغال و تولید نیز تاثیر منفی دارد.

منبع : اقتصاد مقاومتی

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *