نامه رسیده شهروندان به تحریریه عصر بافق؛

” سلام محضر سایت وزین عصر بافق. خواهشمندم در خصوص خبر ذیل الذکر از مسولین مربوطه سوال بفرمائید که چرا به تولیدکنندگان بافقی اطلاع رسانی نشده؟ کوتاهی از جانب تولید کنندگان بافقی است یا مسولین مربوطه؟؟؟
شنبه شانزدهم دی ماه ۹۶؛ کمپین صادرات خرده فروشی صنایع دستی با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد، با حضور جمعی از فعالان صنایع دستی این استان در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد، “محمد رضا دهقان مهرجردی” در این خصوص گفت: به منظور بهره گیری از فضای مجازی در جهت توسعه فروش و صادرات صنایع دستی، معاونت صنایع دستی کشور طی توافقنامه ای با شرکت زودل، با شعار “آنلاین شوید، جهانی بفروشید” و با هدف کمک به شرکت های فعال در حوزه تولید و بازرگانی صنایع دستی، به صورت سراسری و طبق تقویم اعلام شده در ۳۱ استان، این کمپین را برگزار می کند که امروز شهر میراث جهانی یزد میزبان برگزاری این کمپین بود.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد در این کمپین که صبح امروز در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یزد برگزار شد با بیان اینکه راه ‌اندازی کمپین تخصصی صادرات خرده‌ فروشی فرصتی برای معرفی تولیدات در فضای مجازی است، عنوان کرد: برای توسعه فروش تولیدات باید از ظرفیت فضای الکترونیک استفاده شود و به واسطه اقداماتی از این قبیل، می توان سهم خود از بازارهای بین ‌المللی را ارتقا داد.

دهقان مهرجردی در ادامه با اشاره به پتانسیل بالای صنایع‌ دستی استان یزد و با تاکید به اینکه تولیدات هنرمندان و صنعتگران این استان در بخش صنایع دستی قابلیت صادرات را دارد، فروش و صادرات محصولات صنایع‌ دستی را یکی از مشکلات صنعتگران استان یزد عنوان کرد و گفت: این کمپین یک روزه به دنبال آشنایی صنعتگران صنایع‌ دستی با نحوه فروش دست ‌سازها به‌ صورت مستقیم و بدون واسطه از راه‌های مختلف به‌ ویژه فضای مجازی و سایت‌های اینترنتی معتبر در داخل و خارج از کشور می باشد.

“علی محمد رحمانی پور” معاون پشتیبانی اداره کل پست استان یزد نیز در این کمپین با اشاره به تغییر رویکرد پست کشور و توجه به فضای مجازی تصریح کرد: پست از شیوه سنتی و مرسولات صرفا فیزیکی تغییر رویکرد داده است.

رحمانی پور متذکر شد: به منظور برطرف کردن نیازهای جامعه پست هوشمند مورد تاکید بوده و جهت گیری به سوی پست الکترونیک از سیاست های جدید شرکت پست است.

میلاد پوررجب مجری طرح کمپین تخصصی صادرات خرده فروشی هم در این مراسم با اشاره به اینکه این کمپین از بیست و یکم آبان ماه فعالیت خود را آغاز کرده و تا یکم بهمن ماه ادامه خواهد داشت، گفت: اجرای این طرح در ۳۴ شهر و ۳۱ استان برنامه ریزی شده است.

او با تاکید به اینکه پیش از این کمپین صادرات عمده فروشی با همکاری سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در ۳۱ استان اجرا شده بود، اظهار کرد: در کمپین صادرات خرده فروشی نیز بیش از دو هزار شرکت در کشور تحت پوشش قرار می گیرند.

کارشناس ارشد توسعه بازار شرکت زودل اضافه کرد: رویکرد اصلی کمپین تمرکز بر صنایع دستی است تا بتوان زمینه های حضور شرکت های کوچک و متوسط در بازارهای بین المللی را فراهم ساخت.

به گفته پوررجب ، علاقمندان می توانند از طریق اپلیکیش تولیدات خود را معرفی و از طریق پست به فروش برسانند.

گفتنی است: مجری این کمپین شرکت زودل است که دارای هفت دفتر در کشورهای مختلف دنیاست و براساس توافق‌های انجام‌شده تمام خدمات خرده فروشی داخل ایران که از سوی این شرکت عرضه می‌شود به ‌مدت یکسال به‌ صورت رایگان خواهد بود و نیز هیچ حق عضویتی از هنرمندانی که قصد صادرات محصولات خرده فروشی خود را دارند دریافت نمی‌شود                                                                                              بافقی  “

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *