به گزارش عصر بافق ؛ صبح امروز ،مردم  شهر دارالشجاعه بافق  با حضور  پرشور خود  در راهپیمایی بصیرت با به آتش کشیدن پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی و شعار مرگ بر آمریکا ،مرگ بر فتنه گر به محکومیت  فتنه واغتشاشات اخیر پرداختند و با سردادن شعار جانم فدای رهبر  و…به حمایت از نظام و اسلام پرداختند‌.



در پایان راهپیمایی ، نماینده ولی فقیه گفت :  اعتراضات اخیر که اتفاق افتاد یک حرکت سلفی بود منتها دشمنان انقلاب و نظام از موقعیت استفاده کردند و زمینه را برای فتنه اماده کردند. در یک اطلاعیه ای که به من رسیده بود دیدم حدود ۱۲ نفر از شخصیت های سیاسی دنیا که راس آن ها آمریکا و رژیم صهیونیست هست مردم را برای فتنه انگیزی تحریک کردند.
امام جمعه بافق اظهار داشت :  خوشبختانه ملت ما بیدار و هوشیار و در صحنه هستند بلافاصله وقتی که  مستکبران جهان  فتنه  را ایجاد کردند مردم ما وارد صحنه شدند و واکنش  نشان دادند. من تشکر میکنم از حضور گسترده مردان و زنان شهرمون که در یک روزکاری با حضور گسترده خودتان این حرکت ها را محکوم کردید و به صحنه آمدید و از اسلام و قران و رهبری دفاع کردید.
وی در انتهای سخنان خود افزود : از دولتمردان عزیز می خواهیم که انشاا… مشکلات را رفع کنند تا دشمن از این موقعیت سواستفاده نکند.

برچسب ها : , ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *