به گزارش عصر بافق به نقل از  بافق خبر؛ جلسه اعضای مجمع نمایندگان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بافق با حضور حجت‌الاسلام سلیمانی امام‌جمعه، محمدعلی طالعی معاون فرماندار، سید محمد باقی زاده رئیس شورای شهر، سرهنگ اکبر صادقی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق و جمعی دیگر از مسئولین در محل دفتر امام‌جمعه شهرستان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سید علیرضا سلیمانی مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بافق گفت: مراسم راهپیمایی محکومیت فتنه و اغتشاشات اخیر و حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری صبح دوشنبه ساعت 10 صبح از محل بسیج به سمت مسجد جامع برگزار می‌شود که از همه اقشارمختلف  مردم به‌خصوص خانواده معظم شهدا و ایثارگر و بسیجیان  دعوت می شود در این مراسم شرکت تا بار دیگر با آرمان‌های امام، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کنند.

محمدعلی طالعی معاون فرماندار نیز افزود: مردم بافق ثابت کردند که یک مردم ولایی و همیشه پشتوانه نظام هستند و برای اینکه بگوییم مخالف هنجارشکنی و بی‌نظمی  هستیم ضرورت دارد تا در این راهپیمایی بزرگ شرکت و پشتیبانی خود را از نظام اعلام خواهیم کرد.

سید محمد باقی زاده رئیس شورای اسلامی بافق نیز تصریح کرد: شهرستان بافق دارای مردمی ولایی است و ما باید اطلاع‌رسانی کامل را انجام دهیم و مردم نیز وقتی پای ارزش‌های نظام و ولایت باشد حضور پرشوری خواهند داشت.

سرهنگ صادقی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق گفت: حوادثی که اتفاق افتاد این را ثابت کرد که اگر به امنیت خدشه‌ای وارد شود  هیچ کاری را نمی‌توانیم انجام دهیم چه‌کار ارباب‌رجوع باشد و چه‌کار فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی و بستر همه این‌ها امنیت است.

وی در ادامه افزود: این نکته مهمی بود که ملت بزرگ ایران با بصیرتی که داشتند به این نکته رسیدند و کسانی که در این مدت ایثار و دفاع از ارزش‌ها کردند به‌عنوان مدافعان انقلاب و شهدای مدافع انقلاب معرفی شدند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *