به گزارش عصر بافق به نقل از آفتاب بافق،محمد جواد عسکری،مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در نشست شورای معاونین این شرکت با ابراز امیدواری و آرزوی سلامتی برای بهبودی رامین حیدری که در اثر سانحه رانندگی در بیمارستان یزد بستری می باشد، گفت: رامین حیدری از کارکنان خوب و نجیب شرکت سنگ آهن است،امیدواریم با دعای خیر مردم و همکاران هرچه زودتر سلامتی و تندرستی خود را بدست آورد.

وی همچنین ضایعه درگذشت ابراهیم طاهری،کارگر شاغل این شرکت را که بر اثر حادثه کاری در واحد کارخانه فرآوری در گذشته است،به خانواده داغدار،همکاران و دوستان وی تسلیت عرض کرد و افزود: شرایط سخت خانواده مرحوم طاهری را که پدر و سرپرست خویش را از دست داده اند، درک میکنیم. از اینکه بنا به مشغله کاری و نبود در شهرستان نتوانستم در محضر خانواده محترم ایشان باشم،عذرخواهی می نمایم. بسیار متاسفیم از اینکه ابراهیم طاهری را از دست دادیم،چرا که معتقدیم نیروی انسانی و کارگران سرمایه اصلی شرکت هستند و سلامت و ایمنی آنها در حین کار باید بیش از پیش مورد توجه و دقت قرار گیرد..
عسکری با تاکید بر رعایت اصول ایمنی و پیشگیری از حوادث احتمالی در حین کار از مسئولین آموزش خواست تا نسبت به برگزاری دوره های آموزشی مرتبط با شناخت حوادث محیط کار و رعایت موارد ایمنی برای کارکنان و کارگران شرکت های پیمانکاری اقدام نمایند و دستورالعمل های آموزشی مناسب با محیط کار و هشدارهای ایمنی را در محل فعالیت کارگران نصب نمایند تا نسبت به باز آزموی و یادگیری موارد مهم برای تمامی کارکنان و کارگران اهتمام لازم را داشته باشند.
مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در ادامه با اشاره به پیگیری و تلاش همکاران برای قرار گرفتن شرکت در جایگاه اصلی خود،گفت: امروز شرکت سنگ آهن با تلاش و پیگیری همه جانبه همکاران توانسته است به جایگاه اصلی خود در سطح استانی و ملی بازگردد. اکنون در تمامی زمینه ها حرف برای گفتن داریم و به آن درجه از رشد و توانمندی رسیده ایم تا بر مناسبات اقتصادی، اجتماعی،فرهنگی و ورزشی تاثیرگذاری خود را حفظ نماییم.
وی با بیان اهمیت آموزش نیروی انسانی و اطلاع رسانی دقیق از فعالیت های انجام شده و در دست اقدام شرکت،افزود: آموزش، یادگیری و اطلاع رسانی صحیح همراه با دقت تاثیر مثبتی بر روی نیروها خواهد گذاشت.هزینه های انجام شده در این خصوص در جهت آگاهی و بینش عمومی جامعه از فعالیت های انجام شده،در ردیف سرمایه های اصلی شرکت است که امیدواریم همه اقشار مردم از نتایج و آثار مثبت آن بهره مند شوند.
عسکری در خصوص پذیرفتن مسئولیت صندوق و مذاکرات متعدد انجام گرفته مبنی بر قبولی این امر،عنوان کرد:
به اجبار و اکراه به این جابجایی جواب داده ام،من خودم را فدایی مردم و شرکت سنگ آهن می دانم،چرا که قول داده ام برای شهر آهن اسفنجی را بگیرم و کارخانجات جوار معدنی را به اتمام رسانم،اخلاقاً و عرفاً بر عهد و پیمان خود با مردم بوده و هستم..
وی با گلایه از کسانی که که ذهن کارکنان را با تغییر و جابجایی و معرفی افراد دیگر مغشوش می نمایند،گفت : چرا افرادی را معرفی می کنید که هنوز خودشان هیچ تصمیمی نگرفته و اطلاعی ندارند. من اگر خدای ناخواسته مدیر حاشیه سازی بودم،هیچ سرمایه گذاری حاضر به حضور در بافق و سرمایه گزاری نمی شد.من سنگ زیرین آسیاب توسعه و پیشرفت بافق هستم و در هیچ زمان و جایگاهی نمی توانم بر خلاف عهد خود عمل کنم. همانگونه تا اکنون بر خطوط قرمز شرکت یعنی سرمایه نیروی انسانی و صنایع جوار معدنی پایبند بوده ام،پس از این نیز در صورت قرار گرفتن در صندوق فولاد، بازهم خودم را کارگر و فرهنگی بافقی می دانم که باید خدمتگذار شهر و مردم خود باشم.
عسکری با بیان اینکه کسانی که هر روز موضوعاتی را مطرح می کنند،دلسوز شهر نیستند.اظهار داشت :
6 سال در سمت مدیر عاملی سنگ آهن زحمت کشیدم و برای توسعه و پیشرفت آن در بدترین شرایط اقتصادی سیاستگذاری کردم و در مجموعه حضور داشتم و هرگز نگذاشتم حقی از بافق ضایع شود و خیانت نکرده ام.
وی با اشاره به اینکه خواست مردم و رسانه ها باید بر پیگیری و تکمیل گندله قرار گیرد، افزود : انتظار این بود که مرا بخاطر گندله و آماده سازی مورد بازخواست قراردهید که چرا گندله را زودتر از اینها به اتمام نرساندیم.

مدیر عامل شرکت سنگ آهن با اظهار اینکه اگرچه بعضی از دوستان از رفتن من خوشحال هستند، تصریح کرد: با وجود آنکه از رفتن خود از شرکت سنگ آهن ناراحتم اما وظیفه خود می دانم از تلاش و همکاری تمامی معاونین و نیروهای شرکت سپاسگزاری نمایم.اطمینان دارم با پشتکار و پیگیری هریک از شما که شایستگی مدیرعامل شدن را نیز دارید به اهداف خود برسیم.
من نیز خود را فرزند همین آب و خاک می دانم و اطمینان داشته باشید که در هرجایگاهی قرار گیرم به نفع شهر و کارگران سنگ آهن قدم برمی دارم.
وی در پایان سخنان خود با اشاره به سختی ها و مشکلات پیش آمده در دوران مدیرعاملی و همفکری و همکاری گروه معاونین برای رفع مسائل و مشکلات،خاطر نشان کرد: در مجموعه سنگ آهن با تمام نیروها اعم از کارکنان و کارگران رفتار دوستانه داشتیم و هرگز عنوان رئیسی را برخورد نگرفتم.به مشکلات هیچ فرد و گروهی بی اعتنایی نکردیم، چرا که عقیده داریم همه بافقی هستیم و از یک خانواده ایم،که تلاش کردیم بافق را بلند آوازه و معروف خاص و عام سازیم.
عسکری با آرزوی توفیق و سلامت برای همه کارکنان و همشهریان بافقی،گفت : این را نیز بدانید تا روزی که جان در بدن دارم از حق و حقوق شرکت و کارگران دفاع خواهم کرد و هم اکنون نیز به عنوان مدیر عامل شرکت سنگ آهن در حال خدمت به شهر می باشم وهمواره پشتیبان توسعه و پیشرفت بافق خواهم بود.

 

 

برچسب ها : , ,
  1. محمود

    ما اهالی بافق همواره از جناب عسکری حمایت کرده و میکنیم و ایشان را ادامه دهنده راه مرحوم دهستانی در آبادانی شهر میدانیم.
    انشالله سالهای متمادی شاهد پیشرفت روز افزون ایشان و بافق همراه با صحت و سلامت کامل ایشان باشیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *