اولین مجمع سلامت بافق با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی، فرماندار و جمعی ازمعاونین دانشگاه و مسئولان ادارات و ارگانهای این شهرستان  در محل سالن اجلاس شیخ محمدتقی فرمانداری بافق برگزارشد .


در حاشیه این مراسم معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی شهید صدوقی در مصاحبه با خبرنگار عصر بافق گفت :  در راستای اجرایی کردن مصوبه شورای عالی امنیت غذایی مبتنی بر تشکیل مجامع ملی، سلامت استانی و سلامت شهرستانی ، در استان یزد اولین مجمع سلامت شهرستانی را با رویکرد و شعار اجتماعی شدن سلامت مردم با حضور همه مسئولین دولتی، بخش خصوصی ،خیرین و… در شهرستان بافق برگزار کردیم .
محمد حسن لطفی  با اشاره به اینکه  سلامت یک بحث درون بخشی نیست بلکه بین بخشی هست و با تاکید بر لزوم مشارکت همه آحاد مردم و  ادارات و گروهای اجتماعی اظهارداشت:  امروزه ۷۵ درصد سهم تامین سلامت مردم  خارج از نظام سلامت است.
وی در انتهای صحبت های خود افزود: در این جلسه تاکید شد تا جلسات شورای سلامت با رویکرد اجتماعی شدن به طور مرتب برگزار شود تا در آینده  شاهد ارتقای شاخص های سلامت مردم در شهرستان بافق باشیم .


فرماندار بافق  گفت :قصد داریم بافق را  به قطب پزشکی  در جنوب شرق استان تبدیل کنیم و حتی این قابلیت را دارد که پذیرای بیماران روستاها و شهرهای استان کرمان باشد.
زاده رحمانی اظهار داشت : با توجه به  نیروی انسانی وزیرساختی که در شهرستان فراهم شده از جمله بیمارستان ۹۶ تختی ،کلینیک آماده افتتاح و سایر امکاناتی که در شهرستان فراهم شده امیدواریم که به زودی ارتقای سطح خدمات بهداشتی و درمانی شهرستان موجب به رسمیت شناخته شدن  بافق به عنوان قطب پزشکی در جنوب شرقی استان شود.

 

در پایان به برگزیدگان اولین مجمع سلامت شهرستان جوایزی به رسم یادبود اهدا گردید.

  1. ستاره

    باهمتی که فرماندار قبلی جناب طلایی مقدم داشت ساختمان پلی کلینیک تامین اجتماعی شیک و سریع ساخته شد اگه فرماندار جدید همت کنن که پزشکان متخصصش تامین بشه و توبیمارستان ولی عصر به قول رییس شورای شهرستان جناب محمدآقای رنجبر صف طویل سونوگرافی کوتاه بشه خودبخود به قطب سلامت جنوب شرق استان تبدیل میشیم چون فقط بافق درجنوب شرق استانه؟؟؟!!!!!
    اگه همگی همت کرده بودن و یزد هم همراهی میکرد باید به قطب سلامت جنوب شرق کشور تبدیل میشدیم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *