به گزارش عصر بافق به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ،  دبیر کمیته بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد از اجرای مانور ضربتی اصلاح و بهینه سازی شبکه های برق شهرستان بافق خبر داد و گفت : 35000 متر از شبکه های فشار متوسط شهرستان بافق با برآورد هزینه ای بالغ بر 400 میلیون ریال در لوازم مصرفی اجرا می شود.

محسن نگارش  اضافه کرد : 800 کاور کراس آرم ، 500 کاور سیلیکونی مقره سوزنی ، 50 عدد برقگیر ، 60 مجموعه ارت حفاظتی به همراه تعویض افزون بر 50 مقره بشقابی و سیلیکونی در مانور شهرستان بافق نصب خواهد شد.
وی به تجهیز 22 اکیپ عملیاتی در مانور شهرستان بافق اشاره کرد و متذکر شد: گروه های عملیاتی استان های کرمان ، خراسان جنوبی و فارس در کنار ارگان های خدمت رسان نظیر هلال احمر ، راه و شهرسازی ، نیروی انتظامی ، بسیج و ستاد بحران استانداری در روز مانور حضور خواهند داشت.
نگارش با ذکر اذعان به اینکه افزایش آمادگی نیروهای عملیاتی مدیریت های برق نواحی و شهرستان یزد برای روبرو شدن با بحران ها مدنظر قرار دارد ، افزود: در هر مانور ضربتی یک گام به شرایط واقعی بحران نزدیک می شویم و در مانور پیش رو، تا حدودی شبیه سازی یک واقعه طبیعی را خواهیم داشت.
دبیر کمیته بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد، خاطرنشان کرد : این مانور همزمان با هفته ایمنی و کاهش اثرات بلایای طبیعی برگزار شده و تا پایان سال هم ، مانورهای گسترده دیگری در نواحی استان برگزار خواهد شد.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *