به گزارش عصر بافق به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق ؛صبح امروز با حضور رضا نارگانی رئیس اداره ورزش و جوانان ، علی اصغر رنجبر رئیس آموزش و پرورش ، رحمان مظفری نژاد رئیس هیات تنیس روی میز بافق و دیگر اعضای هیات، اختتامیه کلاس های مربیگری درجه 3 تنیس روی میز در بافق برگزار شد .
در این مراسم مظفری نژاد رئیس هیات تنیس روی میز شهرستان بافق گزارشی از عملکرد هیات را ارائه نمود.
وی ضمن قدردانی از حمایتهای رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق گفت : با توجه به حضور و فعالیت در آموزش توسط مربی چینی در شهرستان بافق تصمیم بر این شد که با مجوز هیات استان یک دوره کلاس مربیگری در بافق برگزار نماییم.
مظفری نژاد با بیان اینکه در این دوره از کلاسها استقبال خوبی انجام شد گفت : استاد امیریان مسئولیت برگزاری این کلاس را به عهده داشتند که این دوره به مدت 6 رورز به صورت صبح و عصر برگزار گردید
در ادامه این مراسم رضا نارگانی ضمن قدردانی از زحمات رئیس و اعضای هیات تنیس روی میز شهرستان بافق گفت : اولویت و برنامه های هر هیات ورزشی باید برگزاری دوره های آموزشی ، استعدایابی و شناسایی نخبه گان ورزشی باشد که خوشبختانه هیات تنیس روی میز بافق با درایت و مدیریت مهندس مظفری نژاد در این زمینه موفق عمل نموده است.
نارگانی با بیان اینکه در طول یک سال گذشته شاهد حضور دو مربی کره ای و چینی در شهرستان بافق بودیم ادامه داد : حضور دو مربی خارجی در بحث آموزش تنیس روی میز باعث شد که انگیزه به ورزشکاران و علاقمندان به این رشته ورزشی در شهرستان زیاد گردد .
وی ضمن قدردانی از حمایتها و همکاریهای اداره آموزش و پرورش شهرستان ابراز امیدواری کرد در آینده ای نزدیک شاهد حضور ورزشکاران بافقی در عرصه های ملی و بین المللی باشیم.
شایان ذکر است در پایان این دوره آموزشی هدایایی نیز به شرکت کنندگان اهدا گردید.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *