اختصاص بیش از 71 میلیارد تومان #اعتبار_دولتی در سالهای 95 و 96 تاکنون به شهرستان اردکان؛ یزد تیتر نوشت ، “هادی مقیمی فرماندار اردکان گفت: در سالهای 95 و 96 تا کنون بیش از 71 میلیارد تومان تخصیص اعتبار داشتیم و در دولت تدبیر و امید تقریبا #سه_برابر چهار سال قبل از آن  تخصیص اعتبار شده است. ”
یک واژه مانوس و یا نامانوسی در ادبیات سیاسی شهرستان بافق وارد شده و نقش اساسی ایفا می کند به نام ” #چراغ_خاموش ” و اصولا این واژه و یا تفسیر عملی آن در ادبیات فرماندار اردکان ظاهرا جایگاهی ندارد که هیچ بلکه دقیقا برعکس نیز عمل می شود و جای بسی تبریک دارد. اصلا چراغ جایی تعبیه می شود تا در زمان مورد نیاز روشن شود و اگر قرار باشد به عنوان مثال ماشینی حتی در شب ( در روز که نیاز به چراغ نیست ) چراغ خاموش حرکت کند اصولا فلسفه وجود و قرار گرفتن چراغ روی ماشین از بین خواهد رفت.
البته در اخبار قبلی صحبت از هشت برابر بود که احتمالا با یک کمی چاشنی چراغ خاموش شده سه برابر؛ آیا برای بافق امکان دارد که به این صراحت #چراغ_روشن حرکت کند یا خیر؟ مثلا مقدار #تخصیص_اعتبار به شهرستان  بافق نه اینکه ما انتظار چند برابر شدن داشته باشیم، نه، بلکه فقط گفته شود از سال ۹۵ تاکنون چقدر است و در کجاها هزینه شده است؟ و همچنین در خصوص برخی حرکات #شورای_چهارم_و_پنجم_اسلامی شهر، پرونده ها و … #گزارش_شفافی به مردم داده شود؟!
ظاهرا در گذشته و در موارد دیگری نیز از این واژه استفاده شده است که استفاده کنندگان کم کم متوجه شده اند که چراغ #روشنش خوب است وگرنه چراغی که قرار است همیشه #خاموشش بهتر باشد که به نظر ما اصلا وجود نداشته باشد بهتر است.
لازم به ذکر است این واژه و این ادبیات سیاسی در جاهای دیگر نیز کاربرد دارد نه اینکه مختص شهرستان بافق باشد. به عنوان مثال، سایت خبری اردکان امروز و در آن روی سکه نوشت ؛ امام جمعه اردکان گفت : در مورد معدن آهن اکتشافی روستای توت و معدن d19 هیچ اطلاعات خاصی ندارم مثل عموم مردم و اگر مسئولین  بعدا به حمایت ما نیاز دارند اطلاعاتی به ما بدهند! با صراحت اعلام میکنم هیچ اطلاعاتی به ما داده نشده و چون درباره این موضوع مهم آگاهی های لازم و شفاف به ما و مردم داده نمی شود فضای شایعه و حرف و حدیثهای مختلف داغ است و همه را سرگردان میکند. این هم نوعی چراغ خاموش است؛ اما این کجا و آن کجا ؟!!
شورای سردبیری عصر بافق

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *