ساختن شهری آباد و زیبا و دل انگیز با همکاری مردم امکانپذیر است.
شهردار بافق گفت: زیباسازی و مبلمان شهری جلوه ای با شکوه است که با همکاری مردم درشهر نمود پیدا کرده است.
سید علی نوروززاده در برنامه زنده موج جوونی افزود: آنچه مردم از مجموعه شهرداری به عنوان یک نهاد سلامت انتظار دارند،این است که تمام فعاليت های این مجموعه که با روح و جسم مردم سر و کار دارد سازگار باشد.
شهردار بافق بیان کرد: فعالیت ها از ساخت سرويس عمومی درسطح شهر گرفته تا فضای سبز شهری اموری است که جز وظایف و ماموریت های شهرداری است و در حوزه ساخت ساز نیز مقاوم سازی از مواردی است که امروز از اهميت ویژه ای برخورداراست و این نهاد باید بعد نظارتی خود را نسبت به گذشته مضاعف کند.
وی زمین لرزه های اخیر کشور را یاد آور شد و گفت: مجموعه هایی که در زمینه مقاوم سازی دخیل هستند، نظام مهندسی، مهندسین ناظر و شهرداری است که باید با خرد جمعی، مردم را آموزش داد تا منازل مستحكم که مایه آرامش و آسايش آنها باشد ساخته شود.
نوروززاده خاطر نشان کرد: امروز استحکام بخشی به اماکن مسکونی، تجاری و اداری و آموزش شهروندان بیش از گذشته احساس می شود تا بتوانند در مواقع ضروری برای مقابله با بلاهای طبیعی آمادگي کامل داشته باشند.
وی به جدا سازی آب شرب از فضای سبز هم اشاره کرد و افزود: موضوعی که در شهرهای کویری و معدنی اهمیت زیاد دارد، فضای سبز شهر است که خوشبختانه همت مردم بافق باعث شده تا باغ های بسيار زیبا در دل کویرايجاد کنند.
نوروززاده افزایش سرانه فضا سبز بافق را قابل قبول دانست و گفت: امیدواریم امسال برای استقبال از مسافران نوروزی صحنه های زيبا از گل و گیاه در شهر بافق داشته باشیم و گردشگرانی که عید 97 به این شهر سفر می کنند با فضای سبز و چشم اندازی زیبا روبرو باشند.
شهردار بافق یوز آسیایی را نماد منطقه خواند و یاد آور شد: شهرداری برای معرفی بهتر این گونه نادرجانوری، 2 سمپوزیوم ملی با حضور هنرمندان برجسته کشوری برگزارکرده است.
فرماندار بافق هم در این برنامه زنده رادیویی ، اجرای طرح های توسعه را سبب مهاجرت معکوس در بافق دانست و عنوان کرد: خوشبختانه بافق توانسته با اجرای طرح های توسعه امروز در جایگاهی قرار گیرد که بیشتر شاهد حضور مهاجران به این شهر باشیم.
محمد زاده رحمانی افزود: افزایش جمعیت 14 هزار نفری در یک دوره 5 ساله نشان دهنده مهاجرت معکوس به این شهرستان است.
وی تصریح کرد: خوشبختانه شهرستان بافق امروز توانسته با نشان دادن خود، در زمینه های مختلف ورزشی،هنری،فرهنگی و کار آفرینی در سطح کشور بدرخشد.
زاده رحمانی تحقق اقتصاد مقاومتی و اجرای طرح های مربوطه برای داشتن شهرستاني متفاوت با استفاده از ظرفیت های موجود و ایجاد اشتغال پایدار را از اولویت و اهدف اصلی فرمانداری بافق در سال 1396 عنوان کرد.
وی، بافق را به عنوان قطب ورزش در استان یزد و منطقه نیز معرفی کرد و گفت: ورزشکاران شهرستان بافق توانسته اند در زمینه های مختلف ورزشی مانند تیر و کمان،هنرهای رزمی، فوتبال و هندبال در سطح کشور و جهان بدرخشند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *