ساخت #ساختمان_جدید بیمارستان ولیعصر (عج) شهرستان بافق در چه مرحله ای است؟
در این روزها که بحث زلزله در جای جای ایران بحث روز است و اینکه زلزله مانند بسیار از شهرهای دیگر ایران، بافق را نیز تهدید می کند و یکی از ارکان اصلی خدمت رسانی به مردم و مصدومین پس از #زلزله احتمالی #بیمارستان است، جدای از بحثها، نقدها و نارضایتیهای مردمی به نبود تجهیزات و متخصص کافی در زمینه ارائه خدمات به بیماریهای مختلف در محل شهرستان این سوال اساسی مطرح میشود که ساختمان قدیمی بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) بافق توان تحمل زلزله احتمالی را دارد یا خیر؟ اگر قرار باشد خدای نکرده با وقوع زمین لرزه ای در بافق، بیمارستان که باید در آن زمان به مصدومین حادثه خدمات دهد خودش دچار آسیب و خرابی شده باشد چه باید کرد؟
در صحبت با مسئولین به این نکته اذعان شده که حدود ۵ میلیارد کمک به ساخت ساختمان و تهیه تجهیزات بیمارستان از طرف شرکتهای بافقی تاکنون صورت گرفته است و میبایست با وجود این کمکها روند ساخت ساختمان مقاوم جدید و مناسب که ضمن بهره برداری و پوشش کمبودها از استحکام کافی در مقابل هر نوع زمین لرزه احتمالی نیز برخوردار باشد در شرایط خوب و مطلوبی قرار گرفته باشد. آیا واقعا اینگونه است ؟!! ساخت #کلینیک_تخصصی به جهت جانمایی و انتقال پزشکان متخصص در چه مرحله ای است؟
با بررسی کوتاه و صحبت با مردم، یکی از دغدغه های اصلی آنها وجود بیمارستانی مجهز و پزشکان متخصص در زمینه های مختلف که نیاز آنها را در مراجعه به مرکز استان به حداقل برساند بوده و هست و شاید بتوان گفت یکی از دلایلی که کمتر پزشک متخصص حاضر به کار در بافق میشود نبود مکان مناسب در شهرستان باشد.
لازم است در شرایط فعلی و حساس کنونی، ساخت و بهره برداری از ساختمان بیمارستان ولیعصر (عج) شهرستان بافق با جدیت بیشتر دنبال شود.

شورای سردبیری عصر بافق

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *