اهدای ۵ کانکس از طرف #پدر_شهید لردی (جلیلی) به زلزله زدگان کرمانشاه؛
پدر شهید لردی (جلیلی) کل سرمایه اش را دو دستی تقدیم به آسایش ۵ خانواده #هموطن_کرمانشاهی کرد، سرمایه ای که قرار بوده در آینده #قبری شود جهت آرام گرفتن جسم رنجور و روح  بزرگ و آسمانی اش؛ زبان قاصر از توصیف و قلم توان تحریر ندارد، معیارها چه متفاوتند در این آشفته بازار!!
برادر شهید لردی (جلیلی) میگوید : هیچ زمانی از کمکهای بنیاد شهید استفاده نکردیم و پدر آنها را به افراد محتاج، تکیه و یا حسینیه کمک می کند، چرا که وی اعتقاد دارد خون شهیدشان خریدنی نیست. چند سالی است که پدر پولی پس انداز کرده بوده که قبری کنار #پسر_شهید و #همسرش داخل امامزاده عبدالله (ع) بافق بخرد تا در کنار آنها آرام بگیرد اما ظاهرا پس از وقوع زلزله در کرمانشاه و دیدن رنج هموطنان، قلب بزرگش آرامش را در جایی دیگر دیده و تمام اندوخته اش را که می توان با آن پنج کانکس خرید به زلزله زدگان کرمانشاه بخشیده است.
راستی مگر پدر شهید هم برای خریدن قبر در امامزاده عبدالله (ع) باید پول پرداخت کند؟ مگر #صاحبان_اصلی این #نظام چه کسانی هستند؟
از ورود شهید به کرمانشاه، کردستان و عملیات نصر ۷ سردشت، نثار با ارزش ترین موجودی هر انسانی به نظام، انقلاب و آرمانهای آن تاکنون که نوعی وابستگی عاطفی به این مناطق باعث بروز این ایثار توسط پدر شهید لردی شده است سالها می گذرد اما انگار #شهید_لردی زنده است و خونش در رگهای پر مهر پدر میجوشد.

  1. تینا

    شهدا شرمنده ایم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *