#بافق برای زندگی و سرمایه گذاری مناسب تر است یا #اردکان؟!
سرزمین معادن بزرگ، راه توسعه پایدار و منطقی را یافته است
✍️رضا بردستانی
سه شنبه 28 آذر را در بافق گذراندیم! این بار نه برای تهیه گزارش از روند اتمام باند دوم جاده بافق ـ یزد که امیدواریم همانگونه که قول داده شده تا نیمه بهمن 96 به اتمام برسد و مورد بهره برداری قرار گیرد، راهی این شهرستان شدیم و نه برای انجام مصاحبه و غیره، این بار برای دیدار با یکی از دوستان خیلی خوب مان…
در این میان البته به لطف مدیریت سایت #عصربافق! ( دهقان زاده) دیداری کوتاه داشتیم با رئیس شورای شهر بافق (باقی زاده) و گفت و شنودی غیر رسمی و دوستانه از برنامه هایی که برای عمران و آبادانی شهر بافق در دستور کار دارند، از بازنگری کلی در سیما و منظر شهری بافق، اراده ای محکم در اتمام پروژه های نیمه تمام، جدیت در جذب سرمایه گذاری های کلان، خلاقیت در مشارکت دادن شهروندان بافقی در همه پروژه ها به خصوص جوانان و بانوان، توجه ویژه داشتن به پروژه هایی که روحیه نشاط و مشارکت جمعی را تقویت کند و تمرکز بر پروژه هایی که گردشگر محور باشد.
باقی زاده که از فعال ترین چهره های سیاسی در زمان انتخابات مجلس و ریاست جمهوری بود از سیاست گریزی در اداره شورای شهر سخن گفت و اظهار امیدواری کرد رسانه ها کمک کنند به عنوان شهری آباد و کم حاشیه، الگویی در استان باشد و فضایی پر از نشاط و آرامش در همه ارکان اجتماعی و زیستی بافق شکل گیرد.
سری هم زدیم به شهردار به شدت سرما خورده ی بافق (#سیدعلی_نوروززاده) که توان روی پا ایستادن هم نداشت! سرماخوردگی ای که برجای مانده از مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور است، مسابقاتی که بافق برای دومین سال پیاپی برگزار کننده آن بود و این امیدواری داده شد که در آینده ای نزدیک، این مسابقات در ابعاد بین المللی در همین شهرستان برگزار شود.
قسمت پایانی این سفر کوتاه به نشست و برخاست با گردانندگان، خبرنگاران و نویسندگان سایت #عصربافق گذشت؛ نشست و برخاستی که پر بود از دغدغه، از شوق، از نگرانی، از گلایه، از ابراز ناراحتی از سختگیری های غیرضروری، از اظهار رضایت از فضای حاکم بر شهر، از امید به آینده ای روشن، از همگامی و همراهی تمامی دست اندرکاران و مدیران شهرستان و…
سفری که هشت و بیست دقیقه صبح روز سه شنبه آغاز شده بود با یک دنیا خاطره و ده ها عکس و تصویر زیبا از غروب بافق در نُه و سی دقیقه شب سه شنبه به پایان آمد به پایان آمدنی که یک سؤال در ذهن ما ایجاد کرد و آن این که، با توجه به جو حاکم بر فضای مدیریتی و سرمایه گذاری استان:
« #بافق برای زندگی و سرمایه گذاری مناسب تر است یا #اردکان؟!»
و پدیدار شدن این مسئله مهم که بالاخره:
«سرزمین معادن بزرگ، راه توسعه پایدار و منطقی را یافته است؟!»
پ.ن 1: شهربافق از فراز #هتل_نیکان
پ.ن2: عکس از #محمدرضاپورفتاحی دبیر هیئت شمشیر بازی شهرستان بافق
https://t.me/rezabardestanii/7585
https://t.me/rezabardestanii

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *