در این نشست که صبح امروز در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه بافق برگزار شد معاون فرماندار ، رئیس آموزش و پروش و جمعی از اهالی فرهنگ و هنر حضور داشتند.


امام جمعه بافق انتصاب دکتر حسین ارجمند را به سرپرستی اداره فرهنگ و ارشاد بافق تبریک گفت و ضمن آرزوی موفقیت برای ایشان افزود : فرهنگ میتواند در جامعه تحول عمیقی ایجاد کند فرهنگ قدرتی دارد که هم میتواند در جریانات تحول بزرگی ایجاد کند و هم میتواند کاری کند که جامعه متزلزل شود .
حجت الاسلام والمسلین سلیمانی اظهار داشت : ما دوستدار فرهنگ و هنر هستیم و به شما هم در این زمینه کمک می کنیم تا در انجام امور فرهنگی موازین ارزشی و دینی جامعه بصورت کامل رعایت شود.


در ادامه این جلسه محمدعلی طالعی معاون فرماندار بافق  ضمن آرزوی توفیق در انجام امور برای رییس جدید اداره فرهنگ و ارشاد بافق گفت : خوشحال هستم از اینکه فردی پا به میدان گذاشته است که با فرهنگ و هنر آشناست و پیش از این با مطالب و نوشته های خویش نسبت به وضعیت موجود منتقد بوده است و انشالله با روحیه انتقادی که از ایشان سراغ داریم بیش از پیش موفق باشند.
معاون فرمانداری بافق با بیان اینکه اداره ارشاد مسئول هماهنگ کردن کارهای فرهنگی است گفت : اگر اداره ارشاد در ایفای وظایف خود ضعیف عمل کند سایر ارگان ها تلاش می کنند تا امور فرهنگی بصورت مجزا انجام دهند که نتیجه آن ایجاد چند دستگی و تداخل و موازی کاری می باشد.
وی در ادامه صحبت های خود افزود: فرهنگ غنی اسلامی در جامعه باید درونی شود و با توجه به ظرفیت و پتانسیل هایی موجود باید با استفاده از فرهنگ و ارزش های دینی در قالب افکار و ارائه ایده های جدید بر روح و جسم مخاطب تاثیر گذاشت تا نتیجه کار بصورت عینی و ملموس در جامعه دیده شود.


علی اصغر رنجبر رئیس آموزش و پرورش بافق نیز ضمن تبریک به دکتر ارجمند و تشکر از زحمات عذرا کریمی رییس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق گفت : کار فرهنگی ، کاری دشوار و پر حاشیه است و نتیجه آن در دراز مدت مشخص می شود .می توان بسیاری از مشکلات را در جلسات شورای فرهنگی عمومی با ریاست امام جمعه محترم پیگیری کرد .
علی اصغر رنجبر با اعلام آمادگی سازمان متبوع خود برای همکاری همه جانبه در امور فرهنگی افزود : آموزش و پرورش بافق تلاش میکند تا برنامه های فرهنگی در شهر بهتر اجرا شود و تعامل بین آموزش و پرورش با مراکز فرهنگی تقویت گردد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *