به گزارش روابط عمومي بخشداري مركزي بافق، داود پوراميني بخشدار مركزي به همراه مديران و روساي ادارات منابع طبيعي، بنياد مسكن و كميته امداد شهرستان به منظور شناسايي و رفع مسائل و مشكلات از روستاهاي دهستان كوشك بازديد كردند.
در اين سفر يك روزه از تعدادي از روستاهاي دهستان كوشك شامل هريسك عليا، گزستان، همسك، باغدر، ندكوه عليا، دارستان، سيدآباد و كوشك بازديد ميداني به عمل آمد و از نزديك در جريان فعاليت ها و اقدامات انجام شده توسط دهياريها و شوراها هم چنين مسائل و مشكلات اين روستاها قرار گرفتند.


در حاشيه اين بازديدها هر يك دهياران و يا اعضاي شوراهاي اسلامي روستاهاي مربوطه ضمن ارائه گزارش عملكرد خود از ابتداي كار دوره جديد، به بيان درخواست ها و مشكلات پرداختند.
در ادامه هريك مديران و روساي ادارات حاضر به سوالات و يا درخواست هاي مطرح شده از سوي دهياران و اعضاي شورا كه مرتبط با حوزه و محدوده كاري آن ها بود پاسخ داده و يا راهكارهاي قانوني لازم جهت رفع موانع را ارائه نمودند.


هم چنين در جريان اين سفر از تعدادي از خانواده هاي تحت پوشش كميته امداد امام خميني(ره) شهرستان در روستاهاي دارستان و كوشك بازديد و مقرر گرديد تا با همكاري و مساعدت بخشداري مركزي، كميته امداد، دهياريها و شوراها اقدام لازم درجهت تأمين مايحتاج زندگي، ارائه تسهيلات اشتغالزايي براي خودكفايي مددجويان و بهسازي و مرمت منزل مسكوني آنان به عمل آيد.
در پايان بخشدار مركزي بيان داشت: ضمن توجه به نيازها و درخواست هاي دهياريها و شوراها، اولويت اصلي بخشداري مركزي را اشتغال زايي و كارآفريني در روستاها دانست و گفت: تنها راه توسعه پايدار و بازگشت معكوس جمعيت به روستاها توجه جدي به موضوع اشتغال زايي است كه در اين رابطه مي بايست زيرساخت هاي لازم در اين خصوص تأمين گردد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *