فرمانده انتظامی شهرستان بافق با اشاره به اینکه شایعترین سرقت ها، سرقت از منزل می باشد، از شهروندان خواست نکات ایمنی و پیشگیری از سرقت پلیس را رعایت کنند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمد کمالی” در راستای پیشگیری از سرقت منزل به شهروندان هشدار داد و گفت: تا حد امکان از خالی گذاشتن منزل خودداری کنید و بر روی دیوارها، کلیه پنجره ها و نقاط قابل نفوذ مانند نورگیر و …. حفاظ محکم و مقاوم نصب کنید.
سرهنگ کمالی افزود: درب پشت بام منزل خود را در اسرع وقت به حفاظ نرده ای و قفل آویز مطمئن مجهز کنید و در صورت تغییر محل سکونت یا مفقود شدن کلید یدک منزل، توپی قفل درهای ورودی را تعویض کنید.
این مقام انتظامی تصریح کرد: با توجه به اینکه شایعترین سرقت ها، سرقت از منزل می باشد، کنترل ورود و خروج در مجتمع های مسکونی را به سرایدار یا نگهبان مطمئن بسپارید و کلید منزل خود را در دسترس افراد غیرمطمئن قرار ندهید.
وی ادامه داد: از قرار دادن چهارپایه و نردبان و نظایر آن در حیاط منزل مخصوصاً در کنار دیوار خودداری کنید.
فرمانده انتظامی شهرستان بافق در پایان ضمن اشاره به عدم نگهداری وجوه نقد و طلا و جواهر به مقدار زیاد در منزل ، خاطرنشان کرد : حتی الامکان درهای ورودی و داخل منزل خود را به سیستم هشداردهنده مجهز کنید.

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *