فرهنگ آن چیزی است که رهبر معظم انقلاب درباره آن می گویند: «حاضرم جانم را در راهش فدا کنم». این کلام رهبری اتمام حجتِ سنگینی با مسئولین کشور، بویژه مسئولین ارگان ها و ادارات فرهنگی است که آنها را موظف می کند تا در راستای اعتلای فرهنگ ناب اسلام و انقلاب سر از پا نشناسند و هر کسی که حرف ولی امر مسلمین را خوب درک کند قطعا به معنی واقعی کلمه در میدان فرهنگی مجاهدت خواهد کرد؛ و معلوم می شود که فقط شعار ولایت سر نمی دهد.
اینها چند خطی بود جهت یادآوری خدمت اهالی فرهنگ و بویژه مسئولین فرهنگی…

بدینوسیله ضمن تشکر و قدردانی از تلاش های خوب سرکار خانم کریمی و آرزوی موفقیت برای ایشان، انتصاب بجا و شایسته جناب آقای دکتر ارجمند را به سمت ریاست محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق تبریک عرض نموده و از خدای منان موفقیت ایشان را خواهانم.

امید است که با توجه به رهنمودها و منویات رهبر حکیم انقلاب، طبق شرایط زمانه و اولویت ها با استفاده از خرد جمعی و کار تشکیلاتی- مردمی در راستای اعتلای فرهنگ جامعه به سمت جامعه مهدوی و تربیت نیروی انسانی شاخص در زمینه های فرهنگی مختلف؛ حق این مسئولیت خطیر را به نحو أحسن ادا فرمائید و در این مسیر پر غربت، بر اساس آیه 139 سوره مبارکه آل عمران؛ نه سست شوید و نه اندوهگین، زیرا که اهل ایمان برتر هستند.

وَالْعَاقِبَةُ لِلْمُتَّقِين
عباسعلی محمدی

روابط عمومی کانون فرهنگی تبلیغی آیت الله حاج شیخ محمدتقی بافقی(ره)

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *