فرمانده انتظامی شهرستان بافق به مناسبت هفته معلولین ضمن دیدار با رئیس جامعه معلولان شهرستان بافق، از دستاوردهای جامعه معلولین نیز بازدید کرد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمد کمالی” فرمانده انتظامی شهرستان بافق به مناسبت هفته معلولین از مرکز جامع توانای شهرستان بازدید و از نزدیک با دستاوردهای معلولان شهرستان آشنا شد.
سرهنگ کمالی در این بازدید ضمن بازدید از غرفه دستاوردهای معلولان شهرستان ، با آقای شاهپورزاده رئیس جامعه معلولان شهرستان نیز دیدار و گفت و گو کرد.


در این دیدار، شاهپورزاده با اشاره به تعداد ۷۳۰ معلول شهرستان بافق گفت: هدف بهزیستی از راه اندازی این مراکز، توانبخشی، پیشگیری و درمان است که معلولان به سمت این مراکز جذب شوند و مشکلات آن ها و خانواده هایشان کمتر و یا درمان شود.
وی همچنین با اشاره به اینکه در سالجاری تعدد ۳۰ معلول به مرکز معلولان شهرستان اضافه شده است، تصریح کرد: حرکت این مرکز رو به رشد است و هدف معلولان نیز از جمع شدن با یکدیگر در این مراکز، حل مشکلاتشان با کمک مسئولان این مراکز است.
رئیس جامعه معلولان شهرستان بافق، در پایان افزود: این شهرستان، دو پلاک ویژه معلولین در سطح شهر دارد که تلاش می کند با کمک مسئولان ذیربط جهت رفاه حال معلولان، سومین پلاک ویژه معلولان را نیز در سطح شهر نصب کند.


سرهنگ “محمد کمالی” فرمانده انتظامی شهرستان بافق نیز ضمن تبربک هفته معلولین به مسئولان مرکز جامع توانا و همچنین رئیس جامعه معلولان شهرستان بافق، گفت: جهت حمایت از معلولان شهرستان باید فرهنگ سازی شود چرا که معلولان با کمک مسئولانشان، آموزش هایی فرا می گیرند که باعث حرکت رو به رشد آنها می شود و توانایی های آنها افزایش می یابد و بهتر می توانند در جامعه با افراد ارتباط برقرار کنند.

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *