#حامی و #پشتیبان دکتر ارجمند در تمام زمینه های #توسعه_فرهنگی، فرهنگ، هنر و ادب خواهیم بود / #نیرو_پروری در اداره فرهنگ و ارشاد و #خانه_هنرمندان شهرستان در دستور کار قرار گیرد / اداره کل در #آزمونهای_استخدامی نسبت به جذب نیروهای توانمند #بومی اقدام کند

فرماندار بافق در جلسه تودیع و معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بافق گفت : حضور مسئولین انجمن های هنری، اهالی فرهنگ و رسانه به جلسه امروز وزانت خاصی داده است و خوشحالیم از اینکه این جلسه با ابتکار یکی از مسئولین و برخلاف جلسات رسمی و اداری و باحضور اهالی فرهنگ و هنر و ادب در حال برگزاری است.


محمد زاده رحمانی افزود : بیش از نود درصد قول هایی که در جلسات گذشته به هنرمندان داده شده به اجرا درآمده است و اینک نیز حامی و پشتیبان دکتر ارجمند در تمام زمینه های توسعه فرهنگی و فرهنگ و هنر شهرستان خواهیم بود. از ایشان می خواهیم که بحث نیرو سازی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین پیگیری خانه هنرمندان در دستور کار خود قرار دهند.
وی در پایان اذعان داشت : شایسته است اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد نیز در آزمونهای استخدامی برای جذب نیروهای فرهیخته، مستعد و توانمند بومی بافق اقدام کند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *