صبح امروز محمد حسین ریاحی مدیر کل کار و امور اجتماعی و رئیس هیات دوچرخه سواری استان یزد با حضور در اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق با رضا نارگانی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که علی محمد رنجبر رئیس هیات دوچرخه سواری شهرستان بافق نیز حضور داشت ، رضا نارگانی ضمن خیرمقدم به دکتر ریاحی و هیات همراه گزارشی از وضعیت ورزش شهرستان و جایگاه هیات دوچرخه سواری را تشریح نمود.
رئیس هیات دوچرخه سواری استان یزد نیز در این دیدار بر لزوم موضوع استعدادیابی در شهرستان بافق تاکید نمود و خواستار توجه بیش از پیش به بخش ورزش بانوان بویژه ورزش دوچرخه سواری شد.
محمد حسین ریاحی یکی از عوامل موفقیت در هیاتهای ورزشی را همکاری با اداره آموزش و پرورش عنوان نمود و گفت :باید هیات شهرستان بافق اقدامات خوب و قابل توجهی را در این زمینه انجام دهد و از تمام ظرفیتهای شهرستان جهت رشد و توسعه ورزش دوچرخه سواری استفاده نماید.
علی محمد رنجبر رئیس هیات دوچرخه سواری شهرستان بافق نیز در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات اداره ورزش و جوانان شهرستان گفت : با همکاری خوبی که فی مابین ادارات و ارگانهای شهرستان بوجود آمده به زودی شاهد اتفاقات خوبی در ورزش دوچرخه سواری بافق خواهیم بود
وی در ادامه یکی از برنامه های مهم هیات دوچرخه سواری شهرستان را همگانی کردن این رشته ورزشی عنوان نمود و گفت : در تلاشیم با همکاری همه ارگانهای شهرستان شرایط همگانی نمودن این ورزش را فراهم نماییم
شایان ذکر است در پایان این دیدار حکم مسئولیت علی محمد رنجبر به عنوان رئیس هیات دوچرخه سواری شهرستان بافق به وی اعطا گردید.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *