۱۳ طرح عمران شهری تا پایان سالجاری به بهره برداری می رسد

شهردار بافق گفت: ۱۳ طرح عمران شهری با اعتباری بالغ بر 47 میلیارد ریال تا پایان سالجاری مورد بهره برداری قرار می گیرد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری بافق، سیدعلی نوروززاده درحاشیه بازدید مسئولان از پروژه های در دست اقدام شهرداری با بیان اینکه این طرح ها با اعتباری معادل ۴۷ میلیارد و۶۳۰ میلیون ریال به بهره برداری می رسد افزود: همچنین ساخت سردیس مشاهیر و سرداران شهید شهرستان بافق، آذر ماه سالجاری و با اعتبار افزون بر یک میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال رونمایی شد.


وی تکمیل روشنایی بلوار شهید حبیبیان در منطقه پیرمراد را یادآور شد و اظهار داشت: این طرح نیز با هزینه ۳۸۰ میلیون ریال در دیماه سالجاری مورد استفاده شهروندان بافقی قرار می گیرد.
شهردار بافق همچنین از ساخت پیست دوچرخه سواری کوهستان آبشار با سرمایه گذاری سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد و تصریح کرد : علاقه مندان به این رشته ورزشی، دهه فجر امسال شاهد بهره برداری از این پیست خواهند بود.
وی با ابراز خرسندی از اجرایی شدن ساخت پیست دوچرخه سواری افزود: با بهره برداری از این طرح سرانه فضای ورزشی هم افزایش می یابد.
نوروززاده بهبود عبور و مرور و اصلاح اساسی مسیر ورودی شهر بافق (بلوار شهید بهشتی)، کمک به تکمیل فضاهای عمومی (مجموعه مسکن مهر)، روکش آسفالت معابر، محوطه سازی میدان روبروی امامزاده عبدالله (ع) ، ساخت سرویس بهداشتی عمومی در سطح شهر، محوطه سازی میدان شیخ محمد تقی بافقی و مرمت اطراف آن، روشنایی قطعه دوم بلوار آیت ا… میرغنی زاده و بازسازی اساسی کشتارگاه دام را از دیگر پروژه های عمرانی شهرداری عنوان کرد و افزود: این طرح ها نیز تا پایان سالجاری به اتمام می رسد.
وی اجرای طرح های عمرانی را تحقق مهمترین هدف توسعه ای و ارائه خدمات مدیرت شهری عنوان کرد و افزود: رفاه حال شهروندان، زیبا سازی سیمای شهری و جلب رضایت مردم از دیگر اهداف اجرای این طرح های است.
شایان ذکر است شهردار به اتفاق امام جمعه، اعضای شورای اسلامی شهر بافق از پروژ های عمرانی شهرداری بازدید کردند.


@Bafgh110

  1. ذبیح‌الله کارگران

    دست مریزاد وخسته نباشید خدمت شهردار واعضای شورا که دلسوزانه وبی وقفه به فکر ابادانی وخدمت رسانی به مردم هستند. انشاالله این بزرگواران در تمام زمینه ها موفق وپیروز باشند ومردم هم قدردان زحمات این سروران ارجمند باشند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *