نماینده ولی فقیه و امام جمعه بافق در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان گفت:

نمایندگان مجلس نسبت به مسائل فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی نباید بی تفاوت نباشند

به گزارش روابط عمومی ستاد نماز جمعه بافق خطیب نماز جمعه شهرستان بافق در خطبه دوم نماز این هفته ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید مدرس و روز مجلس گفت: آن مرحوم در زمان حیاط خویش وقتی دولت طاغوت فشار می‌آورد که باید با روسیه قراردادی بسته شود در نطقی طوفانی بیان کرد که چون روسیه آن روزگار مستکبر است من حاضر نیستم کشورم زیر یوغ مستکبری چون او برود و با این جسارت و شجاعتی که به خرج داد باعث دل گرمی سایر نمایندگان آن دوران شد که با این مسئله مخالف بودند.
حجت‌الاسلام سید جواد سلیمانی از نمایندگان خواست: نسبت به مشکلات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بی‌تفاوت نباشند و در گره‌گشایی از این مشکلات کوشا باشند.
وی متذکر شد: مطبوعات باید در راستای قوانینی که نمایندگان مجلس آن را وضع می‌کنند مطالب خود را نشر دهند و به بهانه آزادی بیان هر مطلبی را درج نکنند و نمایندگان باید در مجلس دقت نظر داشته باشند و قوانین درخوری به تصویب رسانند.
خطیب جمعه شهرستان در ادامه با تبریک روز دانشجو از دانشجویان و طلاب خواست: تا بر ارج نهادن به ارزش‌های معنوی کوشا باشند تا شاهد ترقی و پیشرفت کشور باشیم.
امام‌جمعه شهرستان بافق در پایان خاطرنشان کرد: در 244 آذرماه اجلاس نماز در شهرستان با حضور شخصیت‌های کشوری برگزار می‌شود و از متخصصین و اهل‌فن خواست تا در این اجلاس حضوری پررنگ داشته باشند.

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *