نماینده بافق در مجلس شورای اسلامی :

زیرساخت‌های کشور برای مقابله با زلزله تقویت شود

محمدرضا صباغیان، نماینده مردم ابرکوه، خاتم، بهاباد، بافق و مهریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه لازم است زیرساخت‌های کشور برای مقابله با زلزله تقویت شود خواستار برخورد جدی با ساخت و سازهای ناایمن در کشور شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهاباد، محمدرضا صباغیان بافقی در بازدید از طرح‌های عمرانی بهاباد با اشاره به زلزله کرمانشاه، اظهار داشت: مردم کرمانشاه در ارتباط با این زلزله دچار آسیب هستند و مشکلات بسیاری دیدند و همه مردم کشور با آنها احساس همدردی می‌کنند.

وی با اشاره به اعلام آمادگی‌های صورت گرفته برای کمک به مردم گفت: چه کسی در ارتباط با بیمارستانی که روی سر مردم خراب شد، مسکن‌های مهری که بعد از چندین سال تخریب شده مقصر است؟

نماینده بافق در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این که پیمانکار مربوطه این ساختمان را دستگیر و زندانی کنیم مشکلی را حل نمی‌کند و تنها گذاشتن یک پوشش بر روی موضوع است.

صباغیان بافقی به مشکلاتی که دیگر ساختمان‌ها در کشور با آن روبرو هستند اشاره کرد و افزود: چه کسی از آقای وزیر و رئیس جمهور در ارتباط با این موضوع سوال می‌کند، متاسفانه با وجود این حادثه هیچ اتفاقی نمی‌افتد و تنها یک پیمانکار به زندان می‌افتد.

وی تصریح کرد: در شهرهای دیگر هم ‌ساختمان‌هایی هست که در آینده ممکن است زلزله آنها را تخریب کند و جان و مال مردم به خطر بیفتد و دوباره این چنین مصیبتی به وجود آید.

نماینده بافق در مجلس شورای اسلامی گفت: الان فقط برای اینکه مردم آرام شوند، یک نفر به زندان می‌افتد و چهار روز دیگر هم آزاد می‌شود و هیچ اقدام خاصی صورت نمی‌گیرد.

صباغیان بافقی تصریح کرد: اگر مجلس در این زمینه ورود خوبی داشته باشد، و به وظیفه نظارتی خود به درستی عمل نماید، قطعا بسیاری از مشکلات موجود برطرف می‌شود.

وی گفت: این که ما برای جبران تخریب بیمارستان در زلزله تنها پیمانکار را زندانی می‌کنیم فریب مردم است، ما باید به صورت ویژه در ارتباط با این موضوع وارد شویم و به بررسی موضوع بپردازیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *