رئیس شورای اسلامی شهرستان بافق در جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان :

در خصوص طرح خاموشی زمستانی چاههای کشاورزی بررسی بیشتری از طریق جهاد صورت گیرد / در صورت امکان با توجه به گرمای بالای هوا در تابستان برق ارزانتری در اختیار مردم قرار گیرد تا از کولر گازی استفاده و مصرف آب کاهش یابد / در خصوص مجوزهای برداشت بازنگری صورت گیرد

محمد رنجبر، رئیس شورای اسلامی شهرستان بافق در جلسه شورای حفاظت آب در محل فرمانداری، خواهان بررسی بیشتر طرح خاموشی زمستانی از طریق جهاد کشاورزی شد.
وی گفت:  در رابطه با بحث خاموشی چاه های کشاورزی، این طرح برای محصولات باغی مشکلی ایجاد نمی کند اما محصولات زراعی با مشکل مواجه خواهند شد. در صورت امکان، برای جلوگیری از خشک شدن محصولات زراعی این ۲۰ روز در ۲ مرحله صورت گیرد و یا بصورت ساعتی انجام گردد.
این مقام مسئول بیان داشت : بافق دارای ۱۲ هزار خانوار است و بواسطه گرمای بالای هوا در تابستان هر کدام حداقل یک کولر آبی دارد در صورت امکان برق ارزان تری در اختیار مردم قرار بگیرد تا بیشتر از کولر گازی استفاده و مصرف آب کاهش یابد.
رئیس شورای شهرستان بافق در ادامه صحبت های خود افزود : در رابطه با مجوزهایی که به بافق داده شده مخصوصا در دشت حسن آباد، مراعات نشده و لازم است بررسی دقیقتری در این خصوص صورت گیرد تا این مجوزها محدودتر گردد.

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *