برگزاری مسابقه مهارتهای بسیجی در شهرداری بافق

به مناسبت هفته بسیج یک دوره مسابقه مهارتهای بسیجی ویژه کارکنان شهرداری بافق برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری، سید علی نوروززاده شهرداربافق گفت: در این مسابقات که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد بسیجیان پایگاه علی ابن موسی الرضا (ع) شهرداری با هم به رقابت پرداختند.
فرمانده پایگاه علی ابن موسی الرضا (ع) شهرداری بافق ادامه داد: این رقابت به مدت دو روز در محل شهرداری بافق برگزار شد.


وی با بیان اینکه مسابقات در فضایی صمیمی و دوستانه برگزار شد افزود: عبور از موانع، اطفاء حریق با توجه به نوع حریق ایجاد شده، بالا رفتن از طناب و … ازجمله آیتم های این مسابقه مهیج بود.
فرمانده پایگاه مقاومت علی ابن موسی الرضا(ع) شهرداری بافق با بیان اینکه علی اصغر فتوحی نفر اول مسابقه مهارتهای بسیجی شهرداری شد گفت: هادی محمدی و محمد جواد ایزدپناه نیز به ترتیب رتبه دوم و سوم را از آن خود کردند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق در حاشیه برگزاری این مسابقه ضمن استقبال از برنامه های خوب پایگاه علی ابن موسی الرضا (ع) شهرداری اعلام آمادگی برای ارائه هرگونه همکاری با شهرداری و با بیان اهمیت تفکر بسیجی در جامعه اسلامی گفت: ما باید با تفکر بسیجی و جهادی به مردم، نظام و اسلام خدمت ‌کنیم .


سرهنگ محمود صادقی افزود: بسیج راهگشای مشکلات برای خدمت به مردم است و این نهاد با همه توان آمادگی دارد که با حضور فعال در همه زمینه‌ها، مردم را یاری کند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق خاطرنشان کرد: بسیج در همه عرصه‌های مختلف حضور فعال دارد و مجاهدت بسیجیان در سازندگی، محرومیت‌زدایی، مسائل اجتماعی، فرهنگی و در میدان مبارزه با استکبار انکار ناشدنی‌ است.
همچنین به همین مناسبت مسابقه دارت با انتخاب مهدی صالحی، محمد جواد فتاحی و میثم تشکری به عنوان نفرات برتر در محل شهرداری بافق برگزار شد.
دیدار با امام جمعه، رونمایی از سردیس سرداران شهید و مشاهیر بافق، کوهنوردی، شرکت در نماز جمعه ، حضور در همایش بزرگ بسیجیان و مشارکت در سایر برنامه های هفته بسیج از دیگر اقدامات پایگاه مقاومت علی ابن موسی الرضا(ع) شهرداری بافق در این هفته مقدس بود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *