مدیر عامل شرکت آب منطقه یزد در جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان بافق :

 برای درمان وضعیت منابع آب زیرزمینی کشور یا باید طرح احیا و تعادل بخشی اجرا شود یا به سوی نیستی و نابودی برویم / ضمن دادن سهم هر فرد و جلوگیری از تضییع حق کشاورزان، باید به فکر ذخیره منابع آب برای نسل آینده  باشیم  / طرح صرفه جویی در منابع آبی کشور برای اولین بار از ابتدای آذر ماه امسال شروع می شود

به گزارش خبرنگار عصر بافق : جلسه شوراي حفاظت از منابع آب شهرستان امروز سه شنبه ۷ آذرماه با حضور فرماندار شهرستان بافق،مدير عامل شركت آب منطقه اي استان و تنی چند از مسئولین مربوطه شهرستان در محل فرمانداري برگزار شد.
دستور کار جلسه بدین صورت بود:
١- خاموشی زمستانی چاه هاي كشاورزي
٢- تفکیک انشعابهای فضای سبز از آب شبکه
٣- ممنوعیت نصب آب شیرین کن برای چاههای کشاورزی
مدیر عامل شرکت آب منطقه یزد در این جلسه گفت : برای درمان وضعیت منابع آب زیرزمینی کشور یا باید طرح احیا و تعادل بخشی اجرا شود یا به سوی نیستی و نابودی برویم چرا که استان یزد سالانه ۲۵۱/۰۰۰/۰۰۰ متر مکعب کسری ذخایر آب دارد، در واقع علاوه بر استفاده از منابع سالانه خود، از ذخایر هزاران ساله به میزان ۲۵۱ میلیون متر مربع استفاده می کند.
محمد مهدی جوادیان زاده  بیان کرد: ضمن دادن سهم هر فرد و جلوگیری از تضییع حق کشاورزان، باید به فکر ذخیره منابع آب برای نسل آینده  باشیم.
وی در ادامه جلسه افزود : طرح صرفه جویی در منابع آبی دارای دو مرحله است و برای اولین بار در کشور از ابتدای آذرماه امسال شروع می شود که مرحله اول این طرح در شهرستان بافق از ۲۰ آذر و مرحله دوم اواخر اسفند ماه اجرایی خواهد شد. مرحله اول این طرح ۲۰ روزه و مرحله دوم آن ۱۵ روزه می باشد.

  1. سلام

    این کار یعنی نابودی کشاورزی
    یعنی اقتصاد مقاومتی هیچ
    چطور اسمی از صنعت نیست که بیشترین مصرف را دارد وبیشترین آلودگی منابع طبیعی و آبی را دارد

  2. سلام

    این کار باعث صدمه زدن به درختان و نابودی هوای پاک میشود چرا که درختان ومحصولات باغی وکشاورزی مثل کارخانه تولید اکسیژن عمل میکند باتوجه آلودگیهای این دوره این کارهها باعث صدمه زدن به افراد جامعه میشود تا کمک ….هر گونه بی نظمی وتاخیر در آبیاری درختان چه زمستان و تابستان باعث بازدهی کم و نابودی آنها می شود

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *