شهرت زدگی در اطلاع رسانی

🖋فاطمه شریفی

🔸جامعه ما دیگر اقبالی به ارزش خبری شهرت ندارد و این روزها که مردم با توجه به شرایط اجتماعی و اقتصادی نیاز به اخبار عملکردی و گزارش های تحلیلی از سوی مسوولان و موضوعات پیش روی خود دارند هم چنان ارزش خبری شهرت به مدد تولید محتوای کم اعتبار و روزمره تنها در نام و نشان های افراد یکه تازی می کند.

🔸دیدار و بازدید و جلسه و افتتاح و غیره…فرقی نمی کند موضوعیت اثر چه باشد بلکه خبر نویسی کمپینی و شهرت زدگی در اطلاع رسانی شیوه ای شده است که روز به روز فاصله رسالت حقیقی اطلاع رسانی و روابط عمومی را با مردم بیشتر می کند و از سوی دیگر عملکرد پوشالی برای مدیران به جای میگذارد.
روابط عمومی و رسانه واقع نگر هرگز تبلیغات خبری را جایگزین تحلیل و توسعه نخواهد کرد.

ارزش شهرت را در جایگاه خود و محدود به کار گیریم.

#روابط_عمومی_واقع_نگر
#نتیجه
#هدف
http://yon.ir/SZ2cR

@dolatname

برچسب ها : ,
  1. آرش

    با سلام
    بقول هنری کیسینجر، حافظه عمومی در حد سه روز یا یک هفته است و این به چنین رسالتی که شما فرمودید دامن زده بر آن صحه میگذارد، چرا که هر آمار و ارقامی در خبری ذکر شود، همان آمار در خبر و تاریخی دیگر ارائه می شود و عدم وجود حافظه کافی جمعی و کپی گرایی بواسطه شبکه های مجازی، باعث خواهد شد این وظیفه روابط عمومی را سنگین تر کرده و از ارائه آمار جعلی و ساختگی، همچنین تبدیل شدن به پلی میان مدیران کار بلد و مردم را به روابط عمومی متذکر شود

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *