دیدار و گفتگوی جمعی از ورزشکاران زورخانه مالک اشتر بافق با رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان

جمعی از ورزشکاران زورخانه مالک اشتر بافق با رضا نارگانی دیدار و گفتگو کردند
عصر روز گذشته یکم آذرماه 1396 جمعی از ورزشکاران زورخانه مالک اشتر بافق با حضور در اداره ورزش و جوانان با رضا نارگانی رئیس اداره دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار ورزشکاران زورخانه مالک اشتر مشکلات موجود در زورخانه را بازگو نموده و خواستار پیگیری رفع این مشکلات شدند.
در این جلسه که عزیزالله عباسیان رئیس هیات پهلوانی زورخانه ای شهرستان بافق نیز حضور داشت ، رضا نارگانی ضمن خیرمقدم به حاضرین و تبریک فرارسیدن هفته بسیج از زحمات و پیگیریهای ورزشکاران زورخانه مالک اشتر قدردانی نمود.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق عمده مشکل زورخانه مالک اشتر را نبود هیات امنایی در این زورخانه عنوان نمود و گفت: اگر زورخانه به صورت هیات امنایی اداره می شد قظعا مشکلات موجود نیز با سرعت بیشتری حل و فصل می گردید.
وی تصریح کرد هر چه سریعتر نسبت به تشکیل هیات امنا اقدام گردد تا مدیری قوی از طرف هیات امنا جهت پیگیری مشکلات به اداره ورزش و جوانان و هیات پهلوانی زورخانه ای معرفی گردد.
در این جلسه عزیزالله عباسیان رئیس هیات پهلوانی زورخانه ای شهرستان بافق عمده مشکل موجود در زورخانه را بحث گرمایش مجموعه اعلام نمود و گفت :بعد از توسعه و گسترش زورخانه مالک اشتر کار گازکشی و تامین گرمایش این مجموعه در دستور کار هیات قرار گرفته است و با توجه به برنامه ریزی انجام شده در دو هفته آینده این مشکل مرتفع خواهد شد.
وی ضمن استقبال از پیشنهاد رئیس اداره ورزش و جوانان در تشکیل هیات امنا گفت : قطعا این پیشنهاد به نفع مجموعه زورخانه خواهد بود چرا که با انتخاب یک مدیر لایق از طرف هیات امنا پیگیری مشکلات به صورت قانونمند انجام می گیرد.
عباسیان در پایان از کلیه ورزشکارانی که در جهت توسعه و ساخت این مجموعه زحمات زیادی کشیده اند قدردانی نمود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *