فرماندار بافق :

رويدادهاي هفته کتاب و کتابخوانی امسال بافق متفاوت تر از سال های گذشته

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ فرماندار و رییس انجمن کتابخانه های عمومی بافق با اعلام برخی از رویداد های مهم صورت گرفته در هفته کتاب و کتابخوانی امسال این شهرستان، اخبار اين هفته را متفاوت تر از هفته های کتاب سال های گذشته عنوان کرد.

محمد زاده رحمانی در این باره افزود: در هفته کتاب امسال، کتابخانه عمومی محمد مفیدی (مستوفی بافقی) طبق مستندات ارسال شده و معیار های در نظر گرفته شده جز ۳ کتابخانه برتر نهادی کشور انتخاب شد.

رئيس انجمن كتابخانه هاي عمومي بافق همچنین افزود: اولین کتابخانه روستایی بخش مرکزی بافق در روستای مبارکه این شهرستان با مبلغی بالغ بر 900 میلیون ریال بازسازی و در این هفته با حضور مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی استان یزد بازگشایی شد.

زاده رحمانی همچنین آغاز عملیات بهسازی کتابخانه مجتمع فرهنگی ارشاد را یکی از برنامه های صورت گرفته در هفته کتاب بافق بیان کرد.

فرماندار بافق انتخاب سه کتابدار بافقی در بین 7 کتابدار نمونه کشوری استان یزد را از دیگر رویدادهای مهم هفته کتاب و کتابخوانی بافق عنوان کرد و گفت: به واسطه این رویداد های مهم و اثر گذار در عرصه کتاب بافق باعث شد این هفته نسبت به سال های گذشته متفاوت تر برگزار شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *