تجلیل از مسئول کانون بسیج ورزشکاران شهرستان بافق بمناسبت هفته بسیج

در آیینی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج از جواد فتاحی مسئول کانون بسیج ورزشکاران شهرستان بافق تجلیل شد.
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق ، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج از سوی واحد فرهنگی اداره ورزش و جوانان این شهرستان از مسئول کانون بسیج ورزشکاران بافق تجلیل شد

در این مراسم رضا نارگانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق ضمن تبریک هفته بسیج گفت: بسیج یک فرهنگ وسبک زندگی است وخیر وبرکت بسیج برکسی پوشیده نیست.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق داشتن روحیه بسیجی را در تحقق اهداف سازمان مهم عنوان نمود و گفت : ورزشکارانی که دارای روحیه بسیجی هستند از جمله بهترین ، منظم ترین و پرکارترین ورزشکاران خواهند بود و قطعا این روحیه بسیجی باعث موفقیت و پیروزی آنها در هر موقعیتی خواهد شد.
نارگانی در ادامه اشاره ای هم به فعالیت های کانون بسیج ورزشکاران نمود و خواهان تعامل و ارتباط تنگاتنگ این مجموعه با هیاتهای مختلف ورزشی شد.
وی اجرای برنامه های فرهنگی مختلف را از وظایف مهم این کانون دانست و گفت : یکی از وظایف کانون بسیج ورزشکاران مبارزه با تهاجم فرهنگی و احیاء امر به معروف و نهی از منکر است که اگر مجموعه کانون ورزشکاران بتواند این فرهنگ را در بین ورزشکاران زنده نگه دارد هیچ آسیبی به قشر نوجوان و جوانان شهرستان نخواهد خورد.
شایان ذکر است در پایان از جواد فتاحی با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *