خطاب به همکاران در سایت خبری تحلیلی بافق خبر :

آب به آسیاب بدخواهان نریزیم

با سلام
ضمن عرض خسته نباشید به دست اندرکاران سایت بافق خبر؛ خواستم در خصوص مطلب ” آبی که از آسیاب نخواهد افتاد” که در سایت شما منتشر شده موضوعاتی را یادآور شوم. بنده اطلاع ندارم چه کسی مطلب فوق را نوشته و چه قصدی دارد لکن ذکر دو نکته را لازم میدانم. اول اینکه : بافق از سال 1348 شهرستان شده و از آن زمان دیگر ده نیست و شما هنوز که هنوز است در ده خیال خود زندگی میکنید قصبه طیبه یعنی چه؟؟ زمانی که شهرستانهایی که در حال حاضر ادعای استان شدن دارند هنوز ده بودند ما شهرستان شده بودیم. آنها اینک ادعای بزرگ شدنشان گوش فلک را کر کرده و شما هنوز خود را درحد یک کوره ده پایین می آورید. خواهشمند است منبعد از کلمه قصبه برای بافق استفاده نکنید البته اگر بافقی هستید و دلتان برای بافق میسوزد پیشنهاد میکنم از عبارت بهتری همچون شهر دارالشجاعه بافق در لوگوی سایت بافق خبر استفاده نمایید.
دوم اینکه: یک سوال مطرح میکنم و انتظار دارم جواب شفاف داشته باشید. شما مدعی هستید که در روز اربعین خدای ناخواسته هنجارشکنی شده و عده ایی از روی غفلت کارهایی دور از شان این روز بزرگ انجام داده اند. بنده ضمن محکوم کردن این حرکت توجه شما را به این نکته جلب میکنم که در دنیایی که عصر ارتباطات نام دارد و تمام دنیا سعی دارند با معرفی جاذبه های خود به تجارت پرسود و کم حاشیه گردشگری دست یابند و در این راستا چند سرمایه گذار بومی در این راه گام گذاشته اند و با صرف هزینه و تبلیغات فراوان توانسته اند گوشه ایی از توانمندی های بافق را به ایران و جهان معرفی کنند شما با دستاویز قرار دادن حرکت چند نفر که شاید عمدا آمده بودند تا این دستاورد را بر باد دهند بر این همه همت سرمایه گذاران بومی چشم بسته اید و برعلیه آنها سخن میرانید. بهتر آنست که پای صحبت آنها نشسته و نظر آنها را در این خصوص جویا شوید.
بنده ارادت خاصی به همه کسانی که مدافع شرف و حیای مردم شهرم هستند دارم لکن باید بپذیریم که هر کاری حواشی خاص خود را دارد و چنانچه دلسوز هستیم در یک محیط دوستانه با حضور مسولین شهر این موارد را مطرح کنیم و برایش راه علاج پیدا کنیم. بهر حال آنچه مهم است پیشرفت شهرمان در سایه حفظ شئونات اسلامی و ملی است. بیاییم در این راه گام برداریم البته اگر فقط مدعی دلسوز بودن نیستید.
تا بعد رخصت. رضا دهقانزاده بافقی

برچسب ها : ,
  1. میرهدا

    فقط بگویم احسنت

  2. میرسلیمانی بافقی

    دست مریزاد جناب دهقانزاده.احسنت

  3. فرشید

    بافق خبر …

  4. فرشید

    بافق خبر … و … است اهمیت ندهید

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *