⭕️ حرکت ترکیه به سمت طلا و حذف دلار/ مردم و مسؤلان ترکیه در راستای دستور رهبر انقلاب!

🔘 #ترکیه به تازگی برنامه کنار گذاشتن دلار از تجارت خارجی را آغاز کرده و قصد دارد با استفاده از ارزهای ملی با کشورهای همسایه به تجارت بپردازد.

🔘 در همین راستا رجب طیب اردوغان نیز از مردم این کشور درخواست کرده بود به جای دلار آمریکا از طلا برای ذخیره دارایی های خود استفاده نمایند.

🔘 اکنون آمار نشان می دهد مردم ترکیه به سخنان اردوغان عمل کرده اند و به خرید طلا به جای #دلار روی آورده اند.

🔘 بر اساس این گزارش در سال ۲۰۱۷ میلادی تا به حال بیش از ۴۷ تن #طلا از سوی مردم ترکیه خریداری شده که در مقایسه با ۱۴.۸ تن در مدت مشابه سال گذشته بیش از ۳ برابر شده است. بانک مرکزی ترکیه نیز در سال ۲۰۱۷ میلادی تا به حال بیش از ۳۰.۴ تن خریداری نموده است.

📌 در هنگام فروپاشی غیر منتظره دلار تمام کسانی که دارایی خود را به صورت دلار ذخیره کرده‌اند ضرر مالی بسیاری می‌کنند و لذا طلا و دارایی های عینی به مانند مسکن همواره دارای ارزش جاری خواهند بود. طلا به مانند لنگری در طوفان فروپاشی دلار عمل خواهد کرد.

✍نقد و نظر

رهبر انقلاب اسلامی در 28 شهریورماه 1395 در دیدار شرکت کنندگان در همایش سراسری فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به «نقش الگو و آینده‌ساز ملت ایران در تحولات جهانی» خاطرنشان کردند: اگر مسئولان و مردم بتوانند اقتصاد مقاومتی را به معنای واقعی محقق و کشور را از جادوی مالی و پولی دشمن خلاص کنند و ارزش و آقایی دلار را در زندگی اقتصادی بشکنند، کشورهای دیگر را نیز نجات داده‌اند و برای آنها الگو خواهند شد.

@egmo24

برچسب ها : , , ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *