پیام رسیده از شهروندان به تحریریه عصر بافق :

آینده گردشگری شهر را با اقدامات نسنجیده، تباه نکنیم

” سلام تصاویری از صف ماشین مسافرینی که امروز پشت درب کمپینگ توریستی کویری شهید برزگری ایستادند و با درب بسته مواجه شدند و با پای پیاده از تپه ها خود را به محل کمپینگ رساندند. ”

 

برچسب ها : ,
  1. ابوعلی

    ابوعلی:
    آینده بافق وگردشگری بافق با هنجارشکنی و بی اخلاقی ها تباه میشود.شهری که افتخارش شهید امربه معروف ونهی از منکر و مبارزه با بی حجابی آیت الله شیخ محمدتقی بافقی است باید جولانگاه بی حجابی وبی غیرتی بشود.250 شهید و450جانباز و66آ زاده و3500رزمنده بافقی نجنگیدند تا این جریان غالب شود.هیهات هیهات ….

  2. حسین

    سلام. همت مردم همیشه ستودنی بوده وهست ولی ای کاش این همت وتلاشها را برای پس گرفتن دی 19وجاده ای که چندین کشته وچندین بار تامین بودجه شده وناتمام مانده و گرفتن عوارض از ماشین ها و روشن کردن کوره بلند و….به کار می گرفتند.

  3. JALAL

    به به گردشگری بافق علمی نیست هرکی از راه میرسه بدون داشتن حتی یه روز سابقه کار فرهنگی و گردشگری فقط صرف قوم وخویش فلان مسول دیگه بهتر از این نمیشه.خدا بخیر گردونه.زحمات چندین ساله کمپ برزگری را ندونم کاری میراث بافق اول با گزینشی عمل کردن به باد داد حالا هم اینو علم کرده تا وام وحق این کمپ مجوز دار را بده به اون کمپ بدون مجوز.

  4. مهدی

    آخه اخوی چرا به اسم مسافرین مینویسی اکثر پلاکها مال بافق هست حداقل جوری تصویر میگرفتی که معلون نشه

  5. احمد

    مهدی جان مشکل شما این است که بافقی ها را آدم حساب نمیکنی مگه اون شهر وند بافقی که اومده ادم نیست که چون پلاک بافق داره ایرادی نیست پشت در بمونه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *