بیانیه دهیاری و شورای اسلامی مبارکه بافق در پی حادثه زلزله غرب کشور

بیانیه دهیاری و شورای اسلامی مبارکه در راستای حادثه زلزله اخیر جهت ترویج حس بشر دوستانه بین دانش اموزان مبارکه :حادثه ای که در غرب کشور پدید آمده آنقدر محنت و سوگ بر وجود آدمی می نشانَد که قلم یاری نقش بندی آنها بر کاغذ را ندارد.

پیکر دیارِ فرهاد، امروز غرقه در زخم و مویه هاست. مصیبتی جانکاه که قلب ایران را به درد آورده و خاطر همه ایران امروز نگران و ملول کرمانشاه است.

نگران زنان، پیران و کودکانی که این شبهای ماتم زده پاییزی را در سرمای سوزان غرب کشور، بدون اولیه ترین امکانات و منابع زیستی به سر می برَند. اندوهگین دستهایی اند که تاب این سرما و آوارگی ها را ندارد و محزون چشم های مصیبت زده ای که حسرت روزهای آباد و شاد شان را به نظاره نشسته اند.

اگر چه گروههای امدادرسانی خالصانه مشغول به انجام وظیفه هستند و هیچ ذهنی از دغدغه ی مصائب و مشکلات کرمانشاه فارغ نیست؛ اما این کوشش ها ذره ای از بار مسئولیت ما نمی کاهد.

مردم نیز باید گام به میان بگذارند. چه آنکه همواره باور داشته و داریم هرگاه پای مشارکت مردم به عرصه آمده ، هر سنگی را از پیش پای کشور و مشکلاتش برداشته است.

پس همه به میدان بیاییم و به پاسداشت تمام مجاهدتها و دلاوری هایی که مردم کرمانشاه در سالهای سخت جنگ و دفاع برای حفظ و تعالی خاک ایران داشته اند، دست یاری امروز شان را به گرمی بفشاریم و عرصه یاری رسانی به هم وطنان آسیب دیده خود را، نقطه ثقل جوشش و هم آواییِ ملّیِ خود سازیم و هر چه را که در توان هست برای آنان ارسال کنیم و قدرشناسی خود را ثابت قدم تر نمائیم . در همین راستا از کلیه مدیران مراکز آموزشی و والدین دانش آموزان مبارکه جهت اجرای طرح خواستار همکاری لازم هستیم لذا در یک حرکت دسته جمعی در جهت ترویج این حس بشر دوستانه در این راستا گام برداریم لذا شایسته هست هر آنچه را که نیاز اساسی جهت گذراندن اوقات زندگی مخصوصا پوشاک و اسباب خواب و خوراکی های بسته بندی شده را در حد امکان می توانید تهیه کنید و روز شنبه دانش اموز به همراه داشته باشد و به مدرسه تحویل دهد تا بتوانیم گوشه ای از مشکلات هموطنان خود را حل کنیم.

دهیاری و شورای اسلامی مبارکه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *